خبرگزاری کار ایران

فرماندار اسکو خبر داد:

پیکر ۳ شهید گمنام در اسکو تشییع و تدفین می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۹۵۳۲۱

فرماندارشهرستان اسکو گفت: پیکرهای مطهر سه شهید گمنام دفاع مقدس، با حضور پرشور مردم در شهرستان اسکو تشییع و تدفین می‌شود.

به گزارش ایلنا ، مرتضی محمدزاده عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان اسکو ضمن تسلیت ایام فاطمیه اظهار داشت: همزمان با سالروز شهادت فاطمه زهرا(س) در چند روز آینده شهرستان اسکو میزبان سه شهید گمنام دوران دفاع مقدس خواهد بود و با حضور اقشار مختلف مردم از این شهدا استقبال خواهیم کرد.

وی افزود: در آغاز فصل گردشگری و رویداد تبریز ۲۰۱۸ قرار داریم و باید با برنامه و هماهنگی لازم برای استقبال از گردشگران آمادگی لازم را داشته باشیم.

فرماندار اسکو در ادامه از اعضای ستاد خدمات سفر شهرستان اسکو خواست تا ۹برای امسال برنامه‌های متنوع و مناسبی تدارک ببینند تا بتوانیم با کمترین نقص در برنامه‌ها کرامت، شأن و منزلت گردشگران را حفظ کنیم.

محمدزاده با اشاره به ایجاد بازارچه صنایع دستی در شهر اسکو تصریح کرد: احداث این بازار در رونق کسب و کار شهرستان کمک خواهد کرد و این بازارچه صرفاً صنایع دستی وتولیدات بومی شهرستان خواهد بود.

وی با تاکید بر حفظ کرامت و حقوق شهروندی در نظام اداری از روسای ادارات خواست سعی کنند با کاهش بروکراسی اداری با حفظ ضوابط و قوانین تا حد ممکن اقدامات لازم را برای کم کردن فرایند جواب دهی انجام داده و احترام به شهروندان را در سرلوحه کارمان قرار دهیم.

محمدزاده در ادامه با تقدیر از زحمات سه و نیم ساله بخشدار مرکزی اسکو از بخشدار جدید خواست تا با لحاظ قرار دادن تفاوت‌های بخش با دیگر نقاط با جدیت تمام اولویت‌های مهم توسعه‌ای و سند تدبیر را برای نیل به اهداف در تلاش باشند.

وی با اشاره به مولد بودن روستاها در شهرستان اسکو و شاخصه‌های متفاوت بخش مرکزی افزود: خوشبختانه روستاهای بخش جزء روستاهای برخوردار می‌باشند و در سند تدبیر توسعه شهرستان از چهار هسته کلیدی، دو هسته مهم آن به بخش مرکزی مربوط بوده و یکی از آنها صنعت گردشگری و دیگری بخش کشاورزی می‌باشد.

وی در پایان گفت: روستای کندوان یک اثر در مقیاس جهانی است و مهم ترین انتظار از بخشدار مرکزی مبحث کندوان است؛ زیرا گردشگری به نوبه خود صنعت توسعه محسوب می‌شود و دومین انتظار بخش کشاورزی است زیرا دو رتبه برتر تولید گردو و گل سرخ در استان به شهرستان اسکو و بخش مرکزی تعلق دارد.

در پایان این جلسه از زحمات سه ساله احد ماهری با اهدای لوحی تودیع و حسن سلیمی ترکمانی به عنوان بخشدار مرکزی اسکو منصوب شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز