خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان خبر داد:

ادامه عملیات برف روبی در 220 محور روستایی آذربایجان شرقی

asdasd
کد خبر : ۵۹۵۵۱۰

رئیس مرکز مدیریت راه های آذربایجان شرقی گفت: عملیات برف روبی از سوی ماموران راهداری در 650 محور روستایی انجام شده و در 220 محور نیز ادامه دارد.

به گزارش ایلنا، حسین بلوکی با بیان این مطلب افزود: در پی بارش برف از روز گذشته در بیشتر محورهای استان به ویژه مناطق کوهستانی گروه های راهداری با استقرار در این محورها اقدام به برف‌روبی کردند.

وی اظهار کرد: با تلاش شبانه روزی ماموران راهداری 8 هزار و 500 کیلومتر از راه های اصلی و فرعی استان و آزاد راه پیامبر اعظم (ص) نیز برف روبی شد.

رئیس مرکز مدیریت راه های آذربایجان شرقی یادآوری کرد: در سایه تلاش ماموران راهداری تمامی محورهای ارتباطی استان اعم از آزاد راه پیامبر اعظم (ص)، محورهای اصلی و فرعی باز بوده و رفت و آمد در آن ها جریان دارد.

بلوکی ادامه داد: با توجه به ادامه بارش برف طی امروز، استفاده از زنجیر چرخ برای رفت و آمد در آزاد راه پیامبر اعظم(ص) و گردنه های استان به ویژه شیبلی، سامبران و پیام الزامی است.

وی گفت: بیشترین بارش برف از محورهای تبریز - بستان آباد، آزاد راه تبریز - زنجان، تبریز - اهر - کلیبر، مراغه - هشترود، هشترود - چاراویماق و بستان آباد - سراب - اردبیل گزارش شده است.

رئیس مرکز مدیریت راه های آذربایجان شرقی اظهار کرد: هم اکنون راهداران با استقرار در محورهای ارتباطی آماده ارایه خدمات به مسافران و رانندگان هستند.

بلوکی افزود: با توجه به برودت هوا و لغزندگی محورهای ارتباطی رانندگان از سفرهای غیرضروری به ویژه شب هنگام خودداری کرده و در صورت ضرورت لباس گرم، پتو و سوخت کافی به همراه داشته باشند.

براساس اعلام اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی فعالیت سامانه بارشی تا ظهر امروز ادامه داشته و از بعد از ظهر از استان خارج می شود و در پی آن دما به صورت نسبی کاهش می یابد.

آذربایجان شرقی دارای 14 هزار و 761 کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی و 2 هزار و 758 روستا با 271 هزار و 987 خانوار در قالب بیش از 1 میلیون و 189 هزار نفر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز