خبرگزاری کار ایران

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری گیلان خبر داد:

تخفیف 20 درصدی هتل های گیلان در ایام نوروز/ برگزاری نمایشگاه‌های عیدانه در استان

asdasd
کد خبر : ۵۹۵۵۷۳

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان گفت: برای رفاه حال گردشگران در ایام عید نرخ پذیرش هتل‌های استان نه تنها تغییری نداشته است، بلکه در شهرستان‌ها با 20 درصد تخفیف لحاظ می‌شود.

به گزارش ایلنا از رشت، رضا علیزاده مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان در نشست خبری با اشاره به آمادگی تاسیسات اقامتی و پذیرایی گیلان برای ورود مسافران نوروزی از برگزاری کارگاه‌های آموزشی متعدد برای فعالان‌حوزه گردشگری خبر داد و اظهار داشت: عملیات نظارت و بازرسی نیز به صورت مستمر درحال اجرا است.

وی به برگزاری جشنواره های بومی- محلی و نمایشگاه های متعدد در 16 شهرستان استان طی نوروز اشاره و تصریح کرد: اقلام فرهنگی و نقشه های راهنمای گردشگر نیز در نقاط مختلف شهری و جاده ای توزیع می شود.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر گیلان به نشست های این اداره کل با انجمن صنفی راهنمایان، انجمن صنفی‌دفاتر خدمات مسافرتی و جامعه هتلداران برای خلق نوروزی متفاوت اشاره کرد و بیان داشت: برای رفاه حال گردشگران نرخ پذیرش هتل های استان نه تنها تغییری نداشته است، بلکه در شهرستانها با 20 درصد تخفیف لحاظ می شود.

برگزاری تورهای رشت گردی و ارائه پکیج های ویژه به گردشگران،برخورد با تابلو بدستان و صاحبان تاسیسات اقامتی غیرمجاز از دیگر مسایلی بود که علیزاده به آن اشاره کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان استان با بیان اینکه این اداره کل به عنوان دبیرخانه دائمی ستاد اجرایی خدمات سفر مسئولیت کمیته برنامه‌ریزی آمار را برعهده دارد، از دستگاه‌های عضو خواست تا با ارائه آمارهای صحیح و به موقع در کیفیت بخشی به فعالیت ستاد مذکور کمک کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز