خبرگزاری کار ایران

با پیدا شدن لاشه هواپیما تهران -یاسوج

۲۰ تیم امدادی به ارتفاعات دنا اعزام شدند

asdasd
کد خبر : ۵۹۵۸۶۳

با پیدا شدن لاشه هواپیما مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد از اعزام ۲۰ تیم به ارتفاعات و قلل دنا خبر داد.

به گزارش ایلنا سیدعلی وفایی مقدم با اعلام این خبر افزود: جستجوی زمینی و هوایی برای یافتن لاشه هواپیمای مسافربری تهران -یاسوج و مسافران آن  با حضور 20 تیم امدادی ادامه دارد.

وی اضافه کرد: هواپیماهای شکاری امروز از قلل دنا و محل‌های مورد نظر احتمالی عکسبرداری کردند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: تکاوران تیپ ۶۵ نوهد نیز به منطقه اعزام شده‌اند و به مناطق سخت گذر صعود می‌کنند .

وفایی از پرواز بالگردها و پهبادها بر فراز دنا نیز خبر داد و گفت: دو فروند بالگرد از سمت سی‌سخت به پادنا و بالگردهای دیگر نیز از سمت پادنا به سی سخت در حال جستجو هستند .

وی  با بیان این‌که مردم روستاها و محلی‌های آشنا به منطقه نیز در حال حرکت و صعود هستند، تصریح کرد: ۲۰ گروه امدادی زمینی نیز از سمت سی‌سخت و گردنه بیژن به قله بیژن صعود می‌کنند .

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: تیم‌های کوهنوردی، یخ نوردی و کوه‌گردی نیز به سمت قله‌ها در حرکت هستند.

پرواز شماره 3704 هواپیمایی آسمان از نوع ای تی آر 72 با 60 مسافر و 6 خدمه ساعت 8 صبح یکشنبه تهران را به مقصد یاسوج ترک کرد اما پس از 55 دقیقه پرواز از صفحه رادار مرکز کنترل خارج شد و در منطقه کوهستانی پادنای سمیرم در جنوب استان اصفهان سقوط کرد. در این حادثه 65نفر از هموطنان مان جان باختند.

از همان ساعات اولیه جست‌ و جو برای یافتن محل دقیق سقوط هواپیما و جانباختگان این حادثه آغاز شد و امروز سه شنبه -یکم اسفندماه جاری - یعنی در روز سوم حادثه سخنگوی سپاه از کشف لاشه هواپیما خبر داد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز