خبرگزاری کار ایران

با هدف سرمایه‌گذاری انجام گرفت؛

بازدید استاندار البرز از یک مجموعه برند خودرو

asdasd
کد خبر : ۵۹۶۱۰۷

استاندار البرز در راستای سرمایه گذاری صنعت خودرو سازی از یکی از بزرگترین مجموعه های تولید قطعات خودرو کشور، بازدید کرد.

به گزارش ایلنا، محمدعلی نجفی امروز در راس هیاتی، در جریان بازدید از مجتمع   تولیدی قطعات خودرو و برند خودروسازی در کشور بر ایجاد امکانات و تسهیلات لازم در استان و اختصاص تسهیلات مورد نیاز، جهت آغاز سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و توسعه مجتمع تولیدی خودرو تاکید کرد.

استاندارالبرز، اظهار داشت: گلوگاه‌های صنعت در دولت تدبیر و امید گشایش یافته که پیش از این مانع از توسعه آن می‌شد.

 در جریان نشستی با هیات مدیره این شرکت برند تولیدی صنعت خودرو با اشاره بر ضرورت رعایت ضوابط زیست محیطی در توسعه صنایع و پیوست زیست محیطی گفت: در دولت با ایجاد محدودیت در تردد خودروهای سنگین و همین طور از بخش صندوق توسعه ارزی؛ امتیازات خوبی جهت تنفس بخش صنعت دیده شده است و فرصت برای توسعه صنایع فراهم است.

نجفی با اشاره به محدودیت شعاع 120 کیلومتر افزود: در دولت روی مسئله آلودگی های زیست محیطی انگشت گذاشته شده است و محدودیت‌های لازم نیز پیش‌بینی شده که منافاتی با توسعه صنعت ندارد.

وی با تاکید بر تسهیل‌گری در امر توسعه صنعت خودرو به منظور آغاز فعالیت‌های این برند تولید قطعات خودروسازی به بحث و تبادل نظرپرداخت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز