خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راهور کرمانشاه مطرح کرد:

ضرورت جابجایی میدان میوه وتره بار کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۵۹۶۳۱۰

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه گفت: جابجایی میدان میوه و تره بار این استان از هسته مرکزی شهر، یک ضرورت است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ فضل الله شیری در این باره اظهار داشت: رفت و آمدهای روزانه به میدان بار و خیابان‌های منتهی به آن ضرورت جابجایی آن را بیش از پیش نمایان می‌کند.  

وی افزود: ساماندهی ترافیک معابر شهری مستلزم ساماندهی مشاغل مزاحم است. 

رئیس پلیس راهور استان اظهارداشت: رفت و آمد و رجوع  وانت‌ها و کامیون‌ها به میدان میوه و تره‌بار سهم بسزایی در ایجاد ترافیک خیابان‌های منتهی به میدان بار و حتی هسته مرکزی شهر دارد. 

سرهنگ شیری تصریح کرد: ضرورت جابجایی میدان میوه و تره بار از سال‌های گذشته دغدغه مسئولان راهور بوده است چرا که در این خیابان به دلیل نداشتن زیر ساخت‌های لازم و سطح سرویس نامناسب و بافت قدیمی محل کنونی میدان بار، وجود ادارات مختلف و مزارشهدا، یک نوع عدم تناسب بین حجم خودروها ورودی و خروجی و ظرفیت معابر اطراف آن وجود دارد . 

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: این وضعیت ترافیکی با وجود ماموران در محل برطرف نمی‌شود و باید  ضمن شناسایی عوامل ترافیک‌زا نسبت به انتقال مشاغل مزاحم قدام عاجل از سوی مدیریت شهری کرمانشاه انجام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز