خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا تشریح شد:

تازه‌ترین جزئیات انتقال اجساد از ارتفاعات دنا/ ناامید نیستیم ولی شرایط دشوار است/ انتقال پیکرها به پزشکی قانونی یاسوج

asdasd
کد خبر : ۵۹۶۵۷۹

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تشریح آخرین وضعیت امدادگران و تیم‌های خدمات رسان در ارتفاعات دنا، اظهارداشت: هیچ جسدی در روز دوم انتقال اجساد به پایین حمل نشده و کار انتقال اجساد با مشکلات فراوانی روبه رو است.

عزیز فیلی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار ایلنا در یاسوج گفت: امروز قرار بود اجساد سرنشینان سانحه هواپیما از ارتفاعات دنا به پایین حمل شود که متاسفانه بدلیل شرایط نامساعد جوی امکان انتقال وجود ندارد و تاکنون هیچ جسدی به پایین حمل نشده است.

وی با بیان اینکه تیم های امدادی و انتقال دهنده اجساد آمادگی کامل انتقال اجساد را دارند اما شرایط جوی این اجازه را به آنها نمی‌دهد، خاطرنشان کرد: باید مراقبت‌های ویژه ای انجام شود تا به مشکل جدیدی برنخوریم.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: اگرچه شرایط کنونی جوی شرایط سختی است اما با کم شدن بارش ها، فعالیت ها برای انتقال اجساد از سر گرفته می شود.

فیلی با تاکید بر اینکه تمامی تیم‌های امدادی و انتقال دهنده اجساد منتطر مناسب شدن شرایط آب و هوایی هستند، ادامه داد: ناامید نیستیم که اجساد را انتقال دهیم اما واقعا شرایط سختی در منطقه برای انتقال اجساد حاکم شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد که تمامی اجساد برای کارهای پزشکی قانونی به یاسوج انتقال داده می شود.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: تمام پیکرهایی که روز گذشته از محل سقوط هواپیما جمع آوری شد به پزشکی قانونی تحویل داده شد.

فیلی از مشارکت شش استان کهگیلویه و بویراحمد، فارس، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، مرکزی و کرمان برای انتقال اجساد هواپیمای مسافربری تهران _ یاسوج در ارتفاعات دنا خبرداد.

وی گفت: کشته‌شدگان این سانحه هوایی از ۱۱ استان کشور بوده که قصد داشتند به یاسوج سفر کنند اما متاسفانه این اتفاق ناگوار برای آنها رخ داد.

معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در ادامه از توقف کامل انتقال اجساد هواپیمای یاسوج به پایین ارتفاعات خبرداد و تصریح کرد: هیچکدام از تیم های انتقال اجساد اکنون در محل سقوط هواپیما حضور ندارند.

فیلی گفت: شرایط جوی اجازه حضور تیم‌های امدادی در محل سقوط هواپیما را نمی‌دهد و باید منتظر مساعدشدن هوا باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز