خبرگزاری کار ایران

پیام استاندار فارس به مناسبت کسب مقام نخست مسابقات غرب آسیا توسط تیم هندبال دختران لارستان

asdasd
کد خبر : ۵۹۶۷۱۲

استاندار فارس در پیامی کسب مقام نخست مسابقات غرب آسیا توسط تیم هندبال دختران لارستان را تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، اسماعیل تبادار در پیامی دستیابی تیم هندبال دختران شهید چمران لارستان  به مقام نخست مسابقات غرب آسیا ، که برای اولین بار در کشور صورت می گیرد را  تبریک گفت.

متن پیام استاندار فارس به شرح زیر است:  

بسم الله الرحمن الرحیم

قهرمانی تیم هندبال شهید چمران لارستان به عنوان تیم ملی جمهوری اسلامی در مسابقات غرب آسیا برگ زرین دیگری را در دفتر افتخارات ایران اسلامی بویژه استان پهناور و قهرمان پرور فارس ثبت کرد.

پیروزی مقابل تیم های ملی عراق، لبنان، اردن، سوریه ، قطر و کسب اولین مقام تاریخ هندبال ایران در آسیا توسط بانوان ورزشکار استان فارس نشان داد که می توان با تکیه بر خالق بی همتا و با بهره گیری از دانش، مهارت و اعتماد به نفس قله های پیشرفت و ترقی را فتح نموده و پرچم پرافتخار ایران اسلامی را در سراسر دنیا به اهتزار درآورد.

اینجانب کسب این افتخار بزرگ را به ملت بزرگ ایران بویژه مردم شریف استان فارس و خطه قهرمان پرور لارستان تبریک عرض نموده و برای همه مربیان، ورزشکاران و کادر فنی تیم هندبال شهید چمران لارستان از خدای منان توفیقات روزافزون مسئلت می نمایم.

اسماعیل تبادار-استاندار فارس

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز