خبرگزاری کار ایران

با حکم شهردار اصفهان؛

طهرانی، معاون مالی- اقتصادی شهرداری اصفهان شد

asdasd
کد خبر : ۵۹۶۸۶۵

معاون مالی و اقتصادی شهرداری اصفهان منصوب شد.

دکتر قدرت الله نوروزی شهردار اصفهان طی حکمی مرتضی طهرانی را به عنوان معاون مالی و اقتصادی شهرداری اصفهان  منصوب کرد.

طهرانی از رزمندگان و جانبازان دفاع مقدس است که سابقه حضور در استانداری اصفهان به عنوان معاون مالی اداری و برنامه ریزی، فرمانداری کاشان و دیگر سوابق مدیریتی را در کارنامه اجرایی خود دارد.

وی از فعالان دانشجویی اصفهان در زمان مبارزات پیروزی انقلاب اسلامی است و از بنیان‌گذاران انجمن‌ اسلامی دانشجویان دانشگاه اصفهان محسوب می شود و در حال حاضر از اعضای ارشد حزب اتحاد ملت در اصفهان است.

به گزارش ایلنا در متن حکم دکتر نوروزی شهردار اصفهان خطاب به مرتضی طهرانی آمده است:

باسمه تعالی

جناب آقای مرتضی طهرانی

بدون تردید کلان شهر اصفهان نمادی بی بدیل از فرهنگ و تمدن ایران اسلامی است. مردمی خلاق، دیندار، متعهد، معتقد، شهروندان و سازندگان شهری هستند که می تواند همواره الگویی ارزشمند برای همگان و همیشه باشد.

مردم این شهر لایق بهترین‌ها هستند و این بهترین‌ها با حضور مدیرانی میسر می‌شود که همواره دل در گرو دغدغه‌های آنها و ارزش‌های دینی و ملی داشته‌اند، لذا جنابعالی را که از مدیران متخصص، با سابقه، متعهد و دلسوز نظام اسلامی هستید به‌عنوان معاون مالی و اقتصادی شهرداری منصوب می‌کنم.

امیدوارم در سایه لطف خداوند متعال و همت و همکاری همه همکاران و بویژه معاونان و مدیران در انجام این مسئولیت سنگین همانند گذشته موفق و پیروز باشید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز