خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

فعلا امکان ادامه جستجوی پیکرها وجود ندارد/منتظر مساعد شدن شرایط جوی هستیم/انتقال تعدادی از بقایای مسافران به یاسوج

asdasd
کد خبر : ۵۹۶۹۲۴

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از توقف عملیات جستجو برای انتقال اجساد هواپیمایی مسافربری تهران _ یاسوج که شش روز پیش در ارتفاعات دنا سقوط کرده بود در روز جاری(جمعه) خبرداد.

عزیز فیلی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایلنا در یاسوج گفت: شرایط فشردگی ابرها و دید ناکافی اجازه پرواز بالگردها را در منطقه نمی دهد و از سویی براساس اعلام سازمان هواشناسی، عصر امروز بارش ها در ارتفاعات دنا شدت می گیرد.

وی افزود: قراراست نشستی با محوریت استاندار کهگیلویه و بویراحمد بین نیروهای ارتش و جمعیت هلال احمر در سی سخت مرکز شهرستان دنا برگزار و بازدیدهای میدانی هوایی تا قبل از بارش ها انجام‌گیرد.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بازدیدهای میدانی با هدف برنامه‌ریزی برای روزهای آینده است، اظهار داشت: شرایط بارش ها و تاخیر در ادامه کار آنگونه نیست که همه فکر می کردند.

فیلی در ادامه از انتقال نیافتن بقایا و یا پیکرهای دیگر اجساد مسافران هواپیمایی یاسوج از ارتفاعات دنا خبرداد.

وی گفت: فقط روز دوم بعد از مشخص شدن محل سقوط هواپیما توانستیم تعدادی از بقایای اجساد مسافران را به یاسوج انتقال دهیم و بدلیل بارش ها دیگر نتوانستیم این کار را ادامه دهیم.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از توقف عملیات جستجو و انتقال اجساد تا مناسب شدن اوضاع جوی خبرداد و تاکید کرد تا زمانی که اوضاع جوی در منطقه مساعد نشود امکان جستجو وجود ندارد.

فیلی گفت: بارش برف در ارتفاعات دنا به بیش از ۲ متر رسیده و واقعا نمی‌توان در این شرایط اجساد را جستجو و انتقال داد اگرچه با مساعد شدن شرایط کار جستجوها با اکیپ های بیشتری شروع می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز