خبرگزاری کار ایران

عضو مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با ایلنا:

رفتار شخصیت‌های سیاسی بر اساس نسخه دین، انقلاب و اسلام باشد

asdasd
کد خبر : ۵۹۷۰۷۱

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: آرمان انقلاب اسلامی وحدت جهان اسلام است و تحقق همگرایی مسلمین جهان جز با تعامل و پرهیز از تنش و اختلافات میسر نخواهد شد.

آیت‌الله‌محمدتقی پورمحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا تاکیدکرد: مسئولان کشور از هرگونه مسائل تفرقه‌آمیز دوری کنند.
 
وی با تاکید بر اهداف والایی که انقلاب در پیش رو دارد، گفت: وجود سلایق مختلف و جناح های سیاسی متعدد از برکات انقلاب اسلامی است و نباید جناج بازی‌ها و گرایش های فکری مختلف، منجر به نزاع های سیاسی شود.
 
 آیت الله پورمحمدی با خطرناک خواندن برخی نزاع‌های سیاسی اظهار داشت: گاها نزاع‌های سیاسی بجایی می رسد که تمام مسائل را زیر سئوال می‌برد و نباید شخصیت‌های علمی و مذهبی وارد این جریانات شوند.
 
 وی ادامه داد: تعصبات سیاسی مانع دیده شدن حقایق می‌شود و نباید حق و باطل را ادغام کرد و زمانی‌که روند امور سیاسی به نفع رجال باشد آن‌ را تایید کنند و نبایستی هنگامیکه جریانات سیاسی به نفع‌شان تمام نمی‌شود، تمام اصول و ارزش‌ها را زیر سئوال ببرند.
 
وی گفت: در تمام برهه‌های اجتماعی و سیاسی حفظ وحدت و یکپارچگی لازمه تحقق آرما‌ن‌های انقلاب است و پرهیز از نزاع‌های سیاسی و تداوم آرامش کشور سرلوحه تصمیمات مسئولان کشور باشد.
 
عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: شخصیت‌های مذهبی و علمی در هدایت آحاد جامعه نقش برجسته ای دارند و حوزه و دانشگاه در پاسداری از انقلاب و حفظ وحدت و انسجام مردم با هوشیاری کامل در صحنه حضور داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز