خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای زنجان خبرداد:

ثبت بیش از 8 میلیون تردد در محورهای مواصلاتی استان زنجان

asdasd
کد خبر : ۵۹۷۰۸۱

مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان زنجان از ثبت بیش از 8 میلیون تردد در بهمن ماه در محورهای مواصلاتی این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، ایرج دست نشان امروز شنبه (4 اسفند) با بیان این خبر افزود: در این مدت تعداد ترددها در جاده‌های کشور حدود 468 میلیون تردد بود که استان زنجان با این میزان تردد رتبه 19 ام کشور را داراست. بیشترین تردد در آزادراه قزوین – زنجان (ورودی استان) با 384.640 تردد و محور ابهر-خرمدره با 366.274 تردد و کمترین تردد در محور تکاب- دندی با 11.866 جابجایی صورت گرفته است.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان زنجان تصریح کرد : 28 درصد از کل تردد وسایل نقلیه به وسایل نقلیه سنگین اختصاص داشته است (با 2.439.481 وسیله نقلیه سنگین). در حالیکه میانگین کشوری 16% بود و استان زنجان در رتبه 4 ام کشور از حیث درصد تردد وسایل نقلیه سنگین در جاده‌ها قرار دارد. میانگین کارکرد دستگاه‌های ترددشمار در این مدت 98 درصد بوده‌ است. بیشترین نرخ جریان تردد در آزادراه زنجان – قزوین (خروجی استان) با 543 تردد در ساعت و کمترین نرخ تردد در محورتکاب – دندی با 17 تردد در ساعت صورت گرفته است.

دست نشان یادآورشد : با توجه به آمار موجود، تعداد تردد در آزادراه¬های استان زنجان که شامل مسیر رفت و برگشت  آزادراه زنجان-قزوین و آزادراه زنجان-تبریز می‌شود جمعا 4.469.683 تردد است که حدود 51% از کل تردد در محورهای استان را تشکیل می دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز