خبرگزاری کار ایران

استقرار ۱۶ پایگاه امداد و نجات جاده ای زنجان در آستانه نوروز 97

asdasd
کد خبر : ۵۹۷۱۲۸

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان از استقرار ۱۶ پایگاه امداد و نجات در استان زنجان خبر داد و گفت: از این تعداد ۱۰ پایگاه ثابت و ۶ پایگاه موقت خواهند بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، غفور آقاجانلو، معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان ، امروز شنبه با اعلام این خبر ، گفت: همه ساله در آستانه سال نو طرح امداد و نجات نوروزی از سوی دستگاه های متولی از جمله جمعیت هلال احمر اجرا می شود.

وی با اشاره به اینکه این طرح در امتداد طرح امداد و نجات زمستانی اجرا می شود، خاطرنشان کرد: در همین راستا 16 پایگاه امداد و نجات جاده ای که 10 پایگاه ثابت و 6 پایگاه موقت است در راستای تامین امنیت مسافران نوروزی در جاده ها اجرا می شود.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: در کنار جمعیت هلال احمر، راهداری، اورژانس، مدیریت بحران و آتش‌نشانی در اجرای طرح امداد و نجات نوروزی سهیم هستند.

به گفته معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان هشت اکیپ پشتیبانی امداد و نجات و ۱۸ ایستگاه راهنمایان نوروزی در محورهای مواصلاتی و ورودی‌های شهرهای استان زنجان دایر می شوند.

وی خاطرنشان کرد: در طرح امداد و نجات نوروزی ۱۱۰ نفر از نیروهای امداد و نجات، ۲۵۰ نجاتگر داوطلب و ۱۲۵ نفر از سازمان جوانان مشارکت خواهند داشت.

آقاجانلو با اشاره به فعالیت بالگردهای امداد و نجات در این ایام تصریح کرد: ۱۹ دستگاه آمبولانس، هشت دستگاه خودرو، ۱۴ دستگاه خودرو کمکدار و ۹ دستگاه موتور آمبولانس در این طرح به کار گرفته می شود.

وی به آمادگی تیم‌های واکنش سریع در این ایام اشاره کرد و گفت: در این طرح تیم‌های امداد و نجات خواهران و تیم امداد و نجات کوهستان هم در آماده باش خواهند بود.

به گفته معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان، ارزیابی محسوس و غیرمحسوس ایستگاه‌های امداد و نجات و اجرای طرح همیار امداد در این ایام در دستور کار است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز