خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان خبرداد:

مسابقه کتابخوانی با موضوع نماز در کتابخانه‌های عمومی زنجان برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۹۷۶۸۲

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان زنجان از اجرای مسابقه کتابخوانی با موضوع نماز در کتابخانه های عمومی استان زنجان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، امیرعلی نیک بخش مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به منظور دانش افزایی عموم جامعه به ویژه کارکنان دستگاه های اجرایی استان با آثار و برکات نماز، مسابقه کتابخوانی با موضوع نماز اجرا می شود.

وی هدف از اجرای این مسابقات را آشنایی با روش‌های توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز اعلام کرد و گفت: این مسابقات به همت اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان با همکاری ستاداقامه نماز شرکت برق منطقه‌ای زنجان اجرا می شود.

به گفته نیک بخش، مسابقه کتابخوانی با موضوع نماز از کتاب « 114 نکته درباره نماز نوشته حجت الاسلام و المسلمین قرائتی» انتخاب شده است.

وی با اشاره به اینکه علاقمندان از 5 تا 24 اسفند سالجاری فرصت دارند در مسابقه شرکت کنند، تصریح کرد: از برگزیدگان  مسابقه با اهداء جوایز ویژه تجلیل به عمل خواهد آمد.

این مقام مسئول ادامه داد: علاقمندان جهت شرکت و دریافت کتاب مسابقه به کتابخانه های عمومی استان و نیز فایل الکترونیکی کتاب، سئوالات و پاسخنامه های مسابقه به سایت اداره کل کتابخانه های عمومی استان www.zanjanpl.ir ستاد اقامه نماز استانwww.zanjan.namaz.ir  و نیز سایت شرکت برق منطقه ای زنجان www.zrec.co.ir مراجعه و پاسخنامه های تکمیل شده را تا 24 اسفند به اداره کل کتابخانه های عمومی استان زنجان به نشانی ذیل ارسال نمایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز