خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی بوشهر خبرداد:

قتل پیرمرد نگهبان با ضربات متعدد چاقو / متهمان دستگیر شدند

asdasd
کد خبر : ۵۹۸۷۶۵

فرمانده انتظامی استان بوشهر ازقتل پیرمرد نگهبان با ضربات متعدد چاقو در این شهرستان خبرداد.

به گزارش ایلنا، سردار "خلیل واعظی" با اعلام این خبر اظهار داشت: شامگاه ۲۴ دی ماه دونفر به قصد سرقت وارد شرکتی در محله" تنگک بوشهر "می‌شوند. سارقان پس از درگیری با نگهبان ۶۷ ساله شرکت به هویت"ب- ن"با ضربات متعدد چوب و چاقو وی را به قتل رسانده و پس از سرقت مقداری وجه نقد و خودروی مقتول از پارکینگ شرکت متواری می‌شوند.
 
وی افزود: با حضور کارآگاهان پلیس آگاهی و افسران کشف جرم تحقیقات میدانی و اقدامات ویژه پلیسی در دستورکار قرار گرفت.

واعظی تصریح کرد: از آنجا که متهمان هیچگونه ردی از خود در محل حادثه بجا نگذاشته بودند کارآگاهان پلیس با تعریف فرضیه‌های متعدد موفق شدند نشانه‌هایی از عاملان حادثه را جمع آوری کنند.
 
به گفته این مقام ارشد پلیس روز گذشته در خروجی شهر بوشهر کارآگاهان به فردی که احتمال می دادند یکی از متهمان حادثه قتل باشد مظنون و وی را تحت نظر گرفته و در شهرستان "تنگستان" دستگیر کردند.  
 
وی با بیان اینکه با ادامه تحقیقات در پلیس آگاهی فرد دستگیر شده ضمن اعتراف به مشارکت در سرقت و قتل، همدست دیگرش را نیز معرفی که وی نیز در یک عملیات پلیسی در شهر بوشهر دستگیر شد.
 
سردار واعظی عنوان کرد: متهمان دستگیر شده که ۱۷ و ۳۱ سال سن دارند به بزه ارتکابی اعتراف و انگیزه خود را سرقت اعلام کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز