خبرگزاری کار ایران

استاندار آذربایجان غربی در دیدار با رئیس فدراسیون والیبال:

آماده برگزاری مسابقات لیگ جهانی در ارومیه هستیم

asdasd
کد خبر : ۵۹۸۹۷۹

استاندار آذربایجان غربی گفت:ارومیه ظرفیت تاسیس دانشکده والیبال را دارد و می‌توان اولین دانشکده تخصصی والیبال را در ارومیه ایجاد کنیم.

به گزارش ایلنا از ارومیه،شهریاری دراین دیدارکه صبح امروز در دفتراستاندار ترتیب یافت با اشاره به امکانات ورزشی استان،گفت: ما از میزبانی مسابقات جهانی جوانان در ارومیه استقبال میکنیم و تمام توان وتلاش خود را برای برگزاری بهتر این مسابقات انجام خواهیم داد.

استاندار آذربایجان غربی افزود: برای ایجاد دانشکده تخصصی والیبال نیز هماهنگی های لازم را انجام خواهیم داد تا بتوانیم صاحب اولین دانشکده تخصصی والیبال شویم.

شهریاری در ادامه اظهار داشت: برای حضور قوی در لیگ برتر سال 97 با هماهنگی هیات والیبال جلساتی برگزار خواهیم کرد تا بتوانیم به نحو احسنت در این رقابتها حضور داشته باشیم.

رئیس فدراسیون والیبال کشور با ابراز خوشحالی از حضور در شهر ارومیه،گفت:در صدد هستیم با رایزنی در فدراسیون جهانی والیبال، میزبانی مسابقات والیبال جوانان جهان 2019 را برای ارومیه بگیریم.

ضیایی همچنین گفت : ارومیه ظرفیت تاسیس دانشکده والیبال را دارد و می توان اولین دانشکده تخصصی والیبال را در ارومیه ایجاد کنیم.

وی تصریح کرد: در سالیان متمادی حضور بیش از 50 بازیکن در تیم ملی از ارومیه نشان از وجود استعدادهای فراوان در این شهر است که با توجه به ایجاد آکادمی در این شهر در آینده نزدیک شاهد رشد و شکوفایی بیش از پیش در ارومیه بوده و پشتوانه خوبی برای تیم ملی باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز