خبرگزاری کار ایران

با درخواست استاندار کهکیلویه و بویر احمد صورت گرفت؛

آغاز جستجو‌ی دوباره برای یافتن پیکرهای جان‌باختگان سقوط هواپیما

asdasd
کد خبر : ۵۹۹۴۴۵

صبح امروز دوباره جستجوها برای یافتن پیکر جان‌باختگان سقوط هواپیمای آسمان در ارتفاعات دنا آغاز شد.

به گزارش ایلنا، در حالی که فعالیت امدادگران از منطقه پادنا استان اصفهان برای یافتن پیکرهای جانباختگان هواپیمای تهران- یاسوج به پایان رسیده است، طبق خواسته استانداری کهگیلویه و بویر احمد با وجود بارش 3 متر برف و احتمال ریزش بهمن جستجوها بار دیگر این بار از منطقه سی‌سخت آغاز شد. 
امروز بالگردهای هلال احمر تیم های جستجوی هلال احمر، ارتش و راه بلد محلی را به منطقه برده و در ارتفاع 4 هزار متری پیاده کردند. 
 پیش از این شاهین فتحی معاون عملیات سازمان امداد و نجات هلال احمر اعلام کرده بود  امکان دفن لاشه هواپیما، اجساد و امدادگران در صورت وقوع بهمن وجود دارد. 
 در همین حال مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه اعلام کرده بود که هیچ خطری امدادگران را تهدید نمی‌کند و باید عملیات ادامه یابد. 
امروز کریمی فرمانده میدان هلال احمر در محل سقوط هواپیما گفت: به علت خطرات موجود کار در بخش اصفهان به صورت کامل متوقف شده است.

روز یکشنبه 29 بهمن ماه 96 یک فروند هواپیمای آی تی ار 72 مربوط به شرکت هواپیمایی آسمان پس از 50 دقیقه پرواز از تهران به سمت یاسوج در حوالی سمیرم بعد از اصابت به کوه دنا سقوط کرد که در پی آن 65 نفر از هموطنان‌مان کشته شدند. البته تلاش‌ها برای یافتن اجساد آنها ادامه دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز