خبرگزاری کار ایران

نماینده استان بوشهر در مجلس:

قدم‌های خوبی برای اشتغال جوانان جنوب استان بوشهر برداشته شد

asdasd
کد خبر : ۵۹۹۷۱۵

نماینده مردم شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر در مجلس گفت: با تصویب ماده ۴۷ قدم‌های خوبی در بحث اشتغال در حوزه جنوب استان بوشهر برداشته شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سکینه الماسی صبح شنبه در جمع شوراهای اسلامی و همچنین نمایندگان حوزه ورزش و کشاورزان بخش آبدان بیان داشت: همه باید بازوان قدرتمندی برای یکدیگر باشیم تا بتوانیم بر مسائل و مشکلات غلبه کنیم.

وی بر لزوم تلاش ویژه برای رفع مشکلات و تامین نیازهای مردم تاکید کرد و یادآور شد: مدیرانی که توان لازم برای رفع مشکلات مردم را ندارند، کنار بروند.

الماسی با اشاره به اینکه آبدان قطب تولید گوجه فرنگی خارج از فصل  استان و کشور است، خاطرنشان کرد: ما با جدیت دنبال مشکلات حوزه کشاورزی هستیم؛ در بحث کشاورزی اعتبار خاصی به خسارت های کشاورزی استان اختصاص داده نشده و ما پیگیر قضیه هستیم.

نماینده شهرستان‌های عسلویه، جم، کنگان و دیر در مجلس تصریح کرد: یکی از دغدغه‌های اصلی جوانان حوزه انتخابیه بحث اشتغال است و با تصویب ماده ۴۷ قدم‌های خوبی در حوزه اشتغال برداشته شده است.

وی با اشاره به اینکه الماسی نماینده یک شخص نیست بلکه نماینده همه مردم حوزه جنوب استان بوشهر است، ادامه داد: تلاش کردم تا از حق همه مردم حوزه انتخابیه‌ام دفاع کنم و با کمک همه مردم حوزه انتخابیه‌ام توانسته‌ام با اعتبارات خوب نفت در حوزه جنوب استان گام‌های خوبی برداریم و انتظار داریم در سال ۹۷ قدم‌های بیشتری نسبت به سال قبل با این اعتبارات برداریم.
 
معاون سیاسی اجتماعی  فرماندار شهرستان دیر و سرپرست بخشداری آبدان نیز گفت: در خصوص طرح‌های هادی روستایی، آسفالت روستاهای بخش، بوستان‌های امید، بحث گاز رسانی به روستاها و روشنایی روستاها اقدامات خوبی صورت گرفته است و نیاز است بیشتر تلاش کنیم.

مسعود تنگستانی ادامه داد: تمامی پروژه‌هایی که با اعتبارات نفت به بخش آبدان تخصیص یافته یا در مرحله انجام پروژه است و یا کلنگ‌زنی طرح‌ها زده شده است.

وی افزود: ما باید درخواست‌های شخصی را کنار بگذاریم و مطالبات عمومی و کلی را مد نظر داشته باشیم تا هم توان انجام دادن آن برای مسئول مربوطه فراهم شود و هم عموم مردم از نفع آن بهره‌مند شوند.

معاون سیاسی اجتماعی  فرماندار شهرستان دیر ضمن تقدیر از عنایات نماینده حوزه جنوب استان بوشهر به بخش آبدان اضافه کرد: دولت تدبیر و امید توجه ویژه به روستاها دارد و مجموعه بخشداری آبدان و فرماندار و نماینده مجلس  پیگیر مشکلات مردم بخش آبدان هستند و در حوزه عمرانی گام‌های خوبی در تمامی روستاهای بخش برداشته شده است.
 
 در این نشست مسائل و مشکلات روستاهای بخش آبدان شامل مسائل بهداشتی و کمبود آمبولانس برای مرکز درمانی آبدان که البته مرکز درمانی آبدان فاقد آمبولانس است و در بحث کشاورزی موضوع افت قیمت گوجه فرنگی مطرح شد.

یکی از دغدغه‌های کشاورزان بخش که توسط نماینده کشاورزان مطرح شد تسهیلات بانکی برای کشاورزان و وام‌های آنها بود. جاده بین مزارع که یکی دیگر از این مشکلات بود بر اثر جاری شدن دره های فصلی جاده بین مزارع تخریب شده است.

ورزشکاران بخش آبدان نیز مشکلات خود را مطرح کردند که شامل تجهیز سالن ورزشی و مجموعه‌های ورزشی که از دغدغه‌های ورزشکاران بخش بود.

بحث اشتغال که یکی از مهمترین درخواست جوانان تحصیل کرده از دیگر مسائل مطرح شده در این نشست بود.

در بحث روستاها هم راه‌های زیارت‌گاه‌های روستایی توجه شود و همچنین اقامتگاه در روستای عشایر نشین چاه قد، راه و برق روستای تنگ نخل بخش آبدان و آسفالت باقیمانده جاده خط میانی که به مرکز شهرستان متصل می‌شود یکی از آرزوهای دیرینه مردم خط میانی بود.

کمک به اتمام پروژه‌های پیاده‌رو و آسفالت روستاها از مطالبات مهم نمایندگان شوراها و دهیاران بود که مطرح شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز