خبرگزاری کار ایران

دکه های خیابانی ارومیه متحدالشکل ساخته و نوسازی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۹۹۹۶۹

رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای شهر ارومیه گفت:تمامی دکه های واگذار شده از سوی شهرداری به شهروندان در سال آتی نوسازی و یکسان سازی و بصورت متحد الشکل ساخته می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا:حسین پناهی رییس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: تمامی دکه‌های واگذار شده از سوی شهرداری به شهروندان در سال آتی نوسازی و یکسان سازی و بصورت متحد الشکل ساخته  می شود.

پناهی  اظهار داشت: تمامی دکه‌های واگذار شده از سوی شهرداری می‌بایستی ظرف یکماه آینده ضمن انجام مطالعات جامع و کافی در خصوص نحوه نوسازی و یکسان سازی و با برگزاری فراخوان عمومی  از ظرفیت بخش خصوصی در اجرای این طرح بهره مند شود.

این مقام مسئول در خصوص واگذاری غرفه‌ها و نمایشگاه ها را با اولویت بانوان بد سرپرست و بی‌سرپرست و خانواده های نیازمند دانست و گفت: واگذاری غرفه و نمایشگاهای فصلی با اولویت بانوان بد سرپرست و بی سرپرست و خانواده های نیازمند و نیز تولیدکنندگان بومی شهر و استانی که محصولات خانگی و صنایع دستی تولید می کنند مد نظر قرار می‌گیرد.

پناهی در ادامه افزود : تمامی نمایشگاه ها با هدف ایجاد اشتغال و کارآفرینی و ارائه محصولات تولیدی بومی و خانگی شهر و با هماهنگی و محوریت سازمان میادین و ساماندهی مشاغل انجام می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز