خبرگزاری کار ایران

جانشین سپاه انصار المهدی (عج) زنجان مطرح کرد:

اعزام 5 هزار زنجانی به کربلای ایران/ رسانه‌ها سبک زندگی شهدا را ترویج کنند

asdasd
کد خبر : ۶۰۰۲۷۳

جانشین سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان: گفت: در دوره جدید اردوهای راهیان نور، 5 هزار نفر از استان زنجان به کربلای ایران اعزام می شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، سرهنگ ابوالفضل طهماسبی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برنامه‌ریزی های خوبی در زمینه اردوهای راهیان نور انجام شده است که تلاش می شود در بعد منطقی، حماسی و عاطفی به موضوعات توجه شود.

وی با اشاره به هجمه‌های فرهنگی دشمن که به دنبال تغییر سبک زندگی مردم ایران هستند، افزود: بهترین راه انتقال سبک زندگی شهدا به نسل های جامعه است که اردوهای راهیان نور در این زمینه تاثیرگذار است.

جانشین سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان خاطرنشان کرد: رسانه‌ها باید در فضای مجازی و مطبوعات به ترویج سبک زندگی شهدا بپردازند تا سبک زندگی شهدا در جامعه ساری و جاری شود.

طهماسبی با بیان اینکه اگر بتوانیم الگوهای دفاع مقدس را به خوبی به جامعه معرفی کنیم، موفقیت های لازم به دست می آید، گفت: امسال عملیات بزرگ فرهنگی راهیان نور در سال جاری اجرایی می شود.

وی افزود: اردوهای راهیان نور از 16 تا 24 اسفند ماه سال جاری اجرا و یک هزار و 200 دانشجو در این دوره به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اعزامی شوند.

جانشین سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان از برگزاری یک شب برنامه برای دانشجویان در حور العظیم خبر داد و گفت: تجربه یک شب در جبهه برای دانشجویان در نظر گرفته شده است.

طهماسبی بیان داشت: راهیان نور عمومی از 24 اسفند ماه با رمز فاطمه زهرا (س) آغاز و در قالب چهار دوره تا 13 فروردین سال آینده ادامه می یابد.

وی با بیان اینکه فاز اول اردوگاه زنجان آماده پذیرایی و اسکان است، خاطرنشان کرد: 3 هزار و 800 نفر در قالب اردوهای راهیان نور به کربلای ایران اعزام می شوند.

جانشین سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اجرای برنامه های مختلف فرهنگی در این اردوها، گفت: راویان دوران دفاع مقدس در اتوبوس حاضر هستند تا برنامه خوبی اجرایی شود.

طهماسبی بیان داشت: نمایش رزمی و فرهنگی در یکی از شب های حضور مردم اجرا می شود که با استقبال خوبی از سوی مردم مواجه است.

وی با بیان اینکه برگزاری یادواره شهدا از دیگر برنامه های پیش بینی شده است، افزود: مداحان بزرگ استان نیز در این برنامه حضور دارند.

جانشین سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان ادامه داد: زائران در این دوره اردوهای راهیان نور از یادمان های والفجر 8، طلائیه، هویزه و مناطق عملیات رمضان بازدید می کنند.

طهماسبی افزود: اردوهای راهیان نور دانش آموزی بدون هیچ حادثه ای در سال جاری اجرا شده است.

وی با اشاره به خدمات رسانی خادم شهدا،گفت: یکی از کمیته های راهیان نور کمیته خادمان است که ساماندهی و سازماندهی در طول سال انجام می شود.

این مسئول بیان داشت: علاقه مندان بسیاری  برای خدمت به زائران ثبت نام می کنند و در این دوره50 خادم همراه زائران خواهند بود.

جانشین سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان ادامه داد: مسابقات فرهنگی و شب خاطره در اردوهای راهیان نور اجرا می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز