خبرگزاری کار ایران

معاون هلال احمر مازندران به ایلنا خبرداد:

جسد سومین‌صیاد جویباری پیدا شد/ توصیه به صیادان برای رعایت‌نکات ایمنی

asdasd
کد خبر : ۶۰۱۵۴۵

معاون امداد و نجات هلال احمر مازندران از پیدا شدن آخرین جسد صیادان جویباری مفقود شده در جویبار جنوب خبرداد.

غلامعلی فخاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: پس از 16 روز  از حادثه مفقود شدن صیادان جویباری، ساعت 5:30 دقیقه صبح امروز سومین و آخرین جسد بازمانده از این حادثه جویباری که فردی به نام جابر کاویانی بود با موج به ساحل دریا آمد و از سوی مردم محلی از آب بیرون کشیده شد.

وی گفت: این جسد از سوی صیادان منطقه شناسایی و بلافاصله سازمان هلال احمر تیمی را به منطقه اعزام کرد تا جسد را به سرخانه منتقل کنند.

فخاری تصریح کرد: آخرین روز بهمن ماه مفقود شدن سه صیاد جویباری به هلال احمر اعلام شد. این صیادان که برای صید صبح زود از منطقه چیکرود به دریا زدند و ساعتی بعد مفقود شدن آنها به این مرکز اعلام شد. 
 
وی ادامه داد: بلافاصله جستجوی هوایی و زمینی در منطقه آغاز و یک فروند بالگرد بر فراز دریا به جستجو پرداخت. 
 
فخاری عنوان کرد: اولین جسد که متعلق به مهدی هنرورنیا بود روز دوم اسفند در پره صیاده جویبار کشف شد.

جسد علی مسلمی دومین صیاد هم که در تور ماهیگران افتاده بود روز سوم اسفند کشف و به ساحل منتقل شد. صبح امروز نیز سومین جسد که متعلق به جابر کاویانی بود با موج به ساحل دریا آمده و از سوی مردم محلی کشف شد.

وی در پایان با ابراز تاسف نسبت به مرگ 3 صیاد جوان جویباری اظهار داشت: توصیه‌ای که به صیادان داریم این است که هنگام صیادی و رفتن به دریا نکات ایمنی را برای حفظ جان خود رعایت کنند چرا که اگر این صیادان جوان جلیقه نجات همراه داشتند جان خود را از دست نمی‌دادند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز