خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین :

ساخت و ساز در بافت فرسوده باید اقتصادی شود/منفعت مسکن مهر برای واسطه ها بود

asdasd
کد خبر : ۶۰۱۶۰۴

عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین گفت: اشتباه ما در ساخت و ساز این بود که شهرها را رها کردیم و به حاشیه پناه بردیم و مراکز شهرها فرسوده و ویرانه شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، عبدالمحمد زاهدی صبح امروز در دیدار با هیئت مدیره انبوه سازان استان تصریح کرد: تا زمانی که بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران وارد کار نشوند، و ساخت‌و ساز از سوی مالکان و سرمایه‌گذاران اقتصادی نشود، کار مثبتی در بافت‌های فرسوده انجام نخواهد شد.

وی همچنین در رابطه با بافت‌های فرسوده قزوین افزود: قزوین نیز جزء یکی از ۲۰ استان مطرح شده از سوی ریاست جمهوری برای بازسازی بافتهای فرسوده است.

استاندار ادامه داد:مسئله‌ای که در قزوین مشکل زاست ترکیب بافت فرسوده با آثار باستانی است، که روند بازسازی را کند می‌کند.

زاهدی درباره توجه به بخش خصوصی افزود: تا زمانی که چشممان به اعتبارات دولتی است برای طرح‌های اقتصادی اتفاقی نمی افتد، سیستم اداری ما هنوز باور نکرده است که نباید به بودجه دولتی امید ببندد، بلکه زیر ساخت‌ها هم باید خصوصی شود.

استاندار قزوین در خصوص معضلات مسکن مهر گفت:حدود ۳۰ درصد از مسکن مهر هشتگرد خالی است و ۳۰درصد هم اجاره داده شده است، با این حال ما در داخل شهر هم مسکن های خالی از سکونت زیادی داریم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز