خبرگزاری کار ایران

با همکاری منطقه ویژه و فرمانداری برگزار می‌شود؛

همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری در منطقه ویژه اقتصادی لامرد

asdasd
کد خبر : ۶۰۱۶۱۶

اولین همایش فرصت‌های سرمایه گذاری با هدف تبیین پتانسیل ها و قابلیت های منطقه ویژه اقتصادی لامرد روز پنج شنبه 17 اسفند در محل دانشگاه آزاد اسلامی این شهر برگزار می شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی لامرد، در این همایش یک روزه ابعاد و آثار مثبت ناشی از استقرار صنایع انرژی بر در جنوب کشور و اهمیت این منطقه در شکوفایی صنعتی و اقتصادی در سطح  منطقه ای و ملی مورد بررسی و کنکاش قرار می‌گیرد.

سرمایه گذاران فعال در صنایع انرژی بر، شماری از صاحبان سرمایه از شهرستان لامرد و نواحی همجوار، تعدادی از فعالان اقتصادی و صنعتی استان فارس و برخی از مسئولان اجرایی محلی و استانی در زمره مدعوین این همایش هستند.

آلومینیوم به ظرفیت حدود یک میلیون تن و صنایع پایین دست مرتبط، سیمان با ظرفیت ده میلیون تن، منیزیم با ظرفیت 60 هزار تن در سال ، نیروگاه سیکل ترکیبی ، نیروگاه خورشیدی ،پتروشیمی با ظرفیت سالانه 5 میلیون تن ، پالایشگاه میعانات گازی ، زنجیره تولید بوتان، تولید پروپیلین از پروپان ، صنایع پشتیبان ، صنایع پایین دست فولاد و  همچنین فعالیت های خدماتی از جمله عناوینی است که شرایط فعالیت و توسعه آنها در این منطقه استراتژیک در جنوب استان فارس و مجاور کانون‌های انرژی کشور فراهم است.

با توجه به مزیت های فراوان موجود، مناطق ویژه اقتصادی  صنایع انرژی بر در لامرد و پارسیان  از زیر مجموعه های ایمیدرو با اقبال مناسب سرمایه گذاران  مواجه شده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز