خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد:

پیگیر شهید نامیدن جانباز سانحه هواپیمایی یاسوج هستیم/ برای‌نامگذاری بیمارستان شهید جلیل باید به قانون تمکین کنیم

asdasd
کد خبر : ۶۰۱۷۱۲

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد باتاکید براینکه باید در همه امور به قانون تمکین کرد، اظهارداشت: در بحث نامگذاری بیمارستان شهید جلیل هم بایستی به قانون تمکین کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید منصور موسوی در نشست رسانه‌ای به مناسبت روز بزرگداشت شهدا در یاسوج گفت: براساس آنچه که شورای نامگذاری عنوان کرده این بیمارستان به نام شهید جلیل بوده و ما نیز به قانون تمکین می‌کنیم.

وی با بیان اینکه نهایی شدن این نام اکنون به شورای تامین ارجاع داده شده خاطرنشان کرد: بنظرم می‌آید که همین نام در این شورا تایید شود چون در شورای نامگذاری مصوب شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود از پیگیری‌های خود برای شهید نامیدن جانباز  سانحه هوایی یاسوج خبرداد.
 
موسوی گفت: بعد از این سانحه، پرونده جانباز ۶۰ درصد سانحه هوایی یاسوج آقای صالحی پرور به تهران ارسال و خود ما نیز در جمع همکاران تهران حاضر و موضوع بطور ویژه بررسی شد.
 
وی با بیان اینکه قرار شد پرونده جانباز مرحوم صالحی پرور بطور ویژه بررسی و مرور شود، خاطرنشان کرد: امیدواریم هرچه زودتر نام شهید مزین به نام ایشان شود.
 
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد افزود: دقیق نمی‌توانم بگویم که آیا ایشان به‌عنوان شهید معرفی می‌شود یا خیر و باید منتظر تصمیمات مسئولان مرکزی باشیم.
 
موسوی با اشاره به اینکه باید منتظر نظر کمیسیون در این ارتباط باشیم، یادآور شد: قول می‌دهیم که هیچ حقی از مرحوم صالحی پرور گرفته نشود.
 
وی گفت: مرحوم صالحی پرور با برگه سپاه پاسداران بخاطر پیگیری رفع مشکلات خود بود و امیدواریم کمیسیون همکاری‌های لازم را برای تغییر پرونده ایشان از جانبازی به شهادت انجام دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز