خبرگزاری کار ایران

در نشست شورای ترافیک قزوین مطرح شد؛

تصادفات منجر به فوت ۱۴ درصد کاهش یافته است

asdasd
کد خبر : ۶۰۱۸۵۲

معاون عمرانی استاندار قزوین گفت: آمار سوانح جاده ای باید با تمهیدات ترافیکی و تغییر در حوزه فرهنگ و آموزش مردم کاهش یابد.

به گزارش ایلنا از قزوین، علی فرخزاد در نشست صبح امروز شورای ترافیک تصریح کرد: تمام دستگاه‌های عضو شورای ترافیک موظف به ارائه گزارش عملکرد در راستای فرهنگ سازی مردم در مسائل جاده ای هستند.

معاون عمرانی استاندار گفت: تردد بالا در پیرامون مسجدالنبی در نماز جمعه، منجر به نیاز نمازگزاران به پارکینگ خودرو شده است و باید برای رفع آن برنامه های کوتاه مدت و بلندمدت اجرا شود.

وی همچنین افزود: باید فرهنگ سازی استفاده از پارکینگ های خودرو بالاخص در مکان‌های پرتردد در سطح شهر صورت گیرد.

همچنین سرهنگ نصرالله بیگلری؛ رئیس پلیس راه استان در نشست شورا تصریح کرد: در ۱۱ماهه سال جاری تصادفات منجر به فوت، تصادفات جرحی و خسارتی به ترتیب؛ ۱۴ ، ۹ و ۸ درصد در مقایسه با سال گذشته کاهش داشته است.

بیگلری ضمن اشاره به آغاز طرح نوروزی در ۲۸ اسفند سال جاری افزود: این طرح تا ۱۷ فروردین سال آینده ادامه داشته و همچنین رزمایشی به منظور نمایش توان عملیاتی پلیس راه در قرارگاه پلیس اجرا خواهد شد.

بیگلری در پایان از شورای ترافیک؛ هماهنگی با بیمه ها جهت فعال کردن خدمات مسافران در نوروز، تقویت سامانه ثبت تخلف و دوربین های نظارتی و تأمین سوخت جایگاه‌های سوخت برون شهری را خواستار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز