خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی انتظامی زنجان خبرداد:

اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی از 24 اسفند در زنجان

asdasd
کد خبر : ۶۰۱۹۶۴

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان با اشاره به اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در استان گفت: شهروندان در صورت اطلاع از اماکن توزیع مواد محترقه مراتب را از طریق مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ گزارش کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، سردار علی آزادی فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان امروز(17 اسفند) در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: همه ساله در آستانه آغاز سال نو، طرح نوروزی با همکاری جمعی از دستگاه های اجرایی مرتبط و نیروی انتظامی اجرا می شود.

وی با اشاره به اینکه طرح نوروزی از 24 اسفند امسال آغاز و تا 14 فروردین ادامه دارد، خاطرنشان کرد: این طرح در راستای ایجاد محیطی امن در ایام نوروز برای شهروندان و مسافران اجرا می شود.

سردار آزادی با اشاره به اینکه نیروی‌انتظامی استان زنجان در پیشگیری از جرایم موفق عمل‌کرده است، خاطرنشان کرد: در اغتشاشات اخیری که مردم برای موضوعات اقتصادی اعتراض داشتند تا زمانی که به اموال عمومی آسیبی نرسیده بود پلیس با مردم مدار می کرد ولی پس از تخریب برخی از اموال عمومی پلیس وارد عمل شد و چند نفر آشوبگر دستگیر شدند و در حال حاضر تعداد اندکی از این افراد در مراحل صدور کیفرخواست قرار دارند.

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان به رویکرد پلیس برای مبارزه با قاچاق کالا اشاره کرد و گفت: اگر این موضوع حل شود در بحث اشتغال و تولید که آسیب های اجتماعی را به دنبال دارد موفق تر عمل خواهیم کرد.

وی ادامه داد: امسال در بحث قاچاق کالا 22 نفر خانم و 1250 نفر آقا دستگیر و 666 خودرو توقیف شدند.

این مقام مسئول در ادامه به چهارشنبه آخر سال و اجرای طرح امنیت اجتماعی اشاره کرد و گفت: بیش از 150 هزار عدد انواع مواد محترقه در همین راستا توسط پلیس کشف شده است.

به گفته وی، راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و جلوگیری از فروش و توزیع مواد محترقه غیر مجاز، فروشگاه‌ها و مراکز خرید مشکوک به فروش مواد محترقه به صورت مستمر تحت بازدید و کنترل محسوس و نامحسوس ماموران قرار گرفته است.

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اهمیت آگاه‌سازی نوجوانان نسبت به خطرات استفاده از مواد محترقه از والدین خواست در ایام پایانی سال بر رفتار فرزندان خود نظارت بیشتری داشته و در صورت اطلاع از اماکن توزیع مواد محترقه مراتب را از طریق مرکز فوریت‌های پلیس 110 گزارش کنند

این مقام مسوول با بیان اینکه امسال ۱۱فقره قتل در استان داشتیم، افزود: از این تعداد 9 مورد کشف شده است.

وی با بیان اینکه در بحث مواد مخدر۳۰درصد افزایش کشفیات داشتیم، تصریح کرد: در همین راستا 1039 معتاد دستگیرد شدند و تا پایان امسال تلاش می شود بقیه معتادین متجاهر هم دستگیر شوند.

سردار آزادی به عملکرد نیروی انتظامی در جرایم فضای مجازی از طریق پلیس فتا اشاره کرد و گفت: بیش از ۸۵ درصد جرایم توسط فتا کشف شده است.

فرمانده نیروی انتظامی به ارتباط این نهاد با سازمان ها و نهادهای مختلف اشاره کرد و گفت: علاوه بر دیدار چهره به چهره با مردم، فرماندهان نیروی انتظامی با حضور در مساجد به مشکلات مردم رسیدگی می کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز