خبرگزاری کار ایران

صمدی خبر داد:

اتاق بازرگانی خراسان شمالی موفق به اخذ گواهینامه ISO 9001 شد

asdasd
کد خبر : ۶۰۱۹۸۲

رئیس اتاق بازرگانی خراسان شمالی از اخذ گواهینامه ISO9001-2015 توسط کارکنان اتاق بازرگانی بجنورد خبرداد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی خراسان شمالی ، محمد صمدی به برگزاری آزمون تشریح الزامات استاندارد ISO 9001-2015 و ممیزی داخلی کارکنان اتاق بازرگانی خراسان شمالی - بجنورد اشاره کرد وگفت: در این آزمون کارکنان اتاق بازرگانی خراسان شمالی موفق به اخذ گواهینامه ISO9001-2015 شد.

وی به تشکیل اتاق بازرگانی استان از سال 86 اشاره کرد وگفت: مجموعه کارکنان اتاق بازرگانی بجنورد برخوردار از توانمندی و تخصص های لازم در بخش های مختلف است که نیازمند آگاهی بیشتر کارکنان از دانش و تکنولوژی روز است.

وی براهمیت برگزاری آزمون ممیزی داخلی تاکید کرد و از جمله اهداف برگزاری این آزمون را افزایش دانش، آگاهی کارکنان و دستیابی به نیاز های آموزشی روز اعلام کرد.

صمدی اولین و مهمترین هدف از آموزش ممیزی را  آگاه ساختن کارکنان از نحوه کار کردن ‘ انجام دادن وظایف و مسئولیت‌ها و عنوان کرد و گفت:  آشنایی و تسلط کارکنان اتاق های بازرگانی بر الزامات استاندارد ایزو 2015-9001 و فرآیندهای روش‌های اجرایی و سیستمی منشور اتاق از دیگر اهداف این آزمون است.

شهرام کارگر، سرممیزISO9001-2015 نیز  از همکاری خوب کارکنان اتاق بازرگانی خراسان شمالی با مشاورین اجرای الزامات استاندارد ایزو قدردانی کرد و اخذ این گواهینامه توسط کارکنان اتاق بازرگانی بجنورد را تبریک گفت.

وی افزود: این آزمون در راستای آگاهی بخشی کارکنان با فرآیندهای ISO9001-2015 و سیستم مدیریت کیفیت انجام می شود.

وی در پایان به تشریح فرایند آزمون تشریح الزامات استاندارد ISO9001-2015 و ممیزی داخلی در بهبود کیفیت فعالیت های کارکنان پرداخت.

لازم به ذکر است اتاق بازرگانی خراسان شمالی اولین استان در بین اتاق های سراسر کشور در برگزاری آزمون ممیزی داخلی ISO9001-2015 است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز