خبرگزاری کار ایران

نجفی مطرح کرد؛

مساله نمایشگاه بین المللی استان، نهایی شود/ضرورت پرداخت حقوق بازنشستگان استان

asdasd
کد خبر : ۶۰۲۴۲۴

در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان البرز که با حضور استاندار و جمعی از مدیران استانی برگزار شد درباره آخرین وضعیت اعتبارات و تخصیص های هزینه ای و عمرانی سال 96، بحث و بررسی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدعلی نجفی امروز در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان البرز، گفت: با کلیات نظریه تقویت بخش خصوصی موافق هستم و بر این موضوع تاکید دارم.

وی افزود: از دستاورد سفر ریاست جمهوری، کمتر بهره گرفته شده است و تا کنون موفق به راه اندازی نمایشگاه دائمی استان نشدیم در حالی‌که باید از این فرصت حداکثر بهره‌برداری انجام می شد. 

استاندار البرز تاکید کرد: قبل از پایان سال باید بحث نمایشگاه به نتیجه نهایی برسد و مسئولیت کسانی که در قالب صنفی به تعهدات خودشان عمل نکردند به بخش خصوصی تحویل شود.

نجفی افزود: در ارتباط با پایانه صادراتی، مجدد تاکید می کنم با همان رویکرد مصوبات مرکز توسعه صادرات مطرح و عملیاتی شود و این هفته هم جمع بندی نهایی صورت پذیرد و دیگر ادامه دار نباشد لذا لازم است تا پایان سال مسئله توسعه صادرات استان البرز تعیین تکلیف شود.

استاندار البرز با اشاره به توسعه شهرک های صنعتی، یادآور شد: در این بخش نیازمند کمک سرمایه گذاری هستیم اما لازم است زیر ساخت این شهرکها توسط دولت مهیا شود و بعد از سرمایه گذاران بخش خصوصی، استفاده شود.

نجفی ضمن قدردانی از نمایندگان استانی در مجلس شورای اسلامی، گفت: همیاری نمایندگان استان در طرح بودجه 97، نشان دهنده همیاری خوب آنهاست و مدیران استانی نیز باید حداکثر بهره را از این فرصت ببرند. 

وی اظهار داشت: تاکید می کنم انضباط بودجه ای رعایت و با توجه به مشکلات اشتغال نیروی بازنشسته، پرداخت حقوق و مزایای بازنشستگان استانی، جزو ضروریات باشد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز