خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز اورژانس اصفهان خبرداد:

۱۶ مجروح و یک کشته در تصادفات ۲۴ ساعت اخیر در اصفهان

asdasd
کد خبر : ۶۰۲۵۲۶

رئیس مرکز اورژانس اصفهان گفت: حوادث ترافیکی 24ساعت اخیر در استان اصفهان ۱۶ مجروح و یک کشته برجای گذاشت.

به گزارش ایلنا از اصفهان ، غفور راستین در جمع خبرنگاران  در خصوص حوادث ترافیکی ۲۴ اخیر در استان اصفهان اظهار کرد: عصر روز گذشته واژگونی خودرویی درشهرستان آران و بیدگل در جاده مرنجاب، چهار مصدوم و یک کشته بر جای گذاشت.

 در  این  حادثه دو دستگاه آمبولانس ۱۱۵ به همراه نیروهای امدادی اعزام شد و چهار نفر مصدوم این حادثه را بیمارستان شهید بهشتی کاشان اعزام شد.

رئیس مرکز اورژانس اصفهان  از وقوع تصادف دیگری در شهرستان زرین شهر خبر داد و گفت: عصر روز گذشته تصادف یک دستگاه موتورسیکلت با خودروی سواری سمند در زرین شهر موجب مصدومیت پنج سرنشین شد.

وی تاکید کرد: یک واحد از نیروهای امدادی اورژانس پیش بیمارستانی به منظور ارائه خدمات به مجروحان به محل این تصادف اعزام شدند و با مصدومیت سه مرد و دو زن روبه رو شدند.

رئیس مرکز اورژانس اصفهان از تصادف دو خودروی  پژو و پراید در اتوبان آزادگان نیز خبر داد و گفت: در اثر تصادف خودروی سواری پژو و پراید در اتوبان آزادگان هفت نفر  دچار آسیب شدند.

وی اذعان کرد: حادثه‌دیدگان این تصادف سه مرد و چهار زن بودند که این مصدومان برای تکمیل درمان به بیمارستان گلدیس منتقل شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز