خبرگزاری کار ایران

شهردار اصفهان خبر داد:

توزیع ۸۰ هزار نهال در بین شهروندان اصفهانی / ارائه اینترنت رایگان برای مسافران نوروزی

asdasd
کد خبر : ۶۰۲۵۲۹

شهردار اصفهان گفت: ایام نوروز امسال چندین نقطه از شهر اصفهان به اینترنت رایگان پر سرعت مجهز می‌شود تا مردم و مسافران نوروزی از این امکان و تسهیلات ویژه برخوردار شوند.

به گزارش ایلنا ، قدرت الله نوروزی صبح شنبه در برنامه رادیویی «سلام اصفهان» اظهار کرد: ستاد تسهیلات خدمات سفر شهر اصفهان آمادگی کامل دارد تا در ایام نوروز بهترین خدمات را به مسافران نوروزی ارائه کند.

وی با بیان اینکه در روزهای پایانی سال شهرداری برای میزبانی از مسافران نوروزی تدارکات لازم را فراهم کرده است، از تمام شهروندان اصفهانی خواست در این مسیر شهرداری را همراهی کنند تا از مسافرانی که شهر اصفهان را به عنوان مقصد سفر خود در نوروز ۹۷ انتخاب کرده اند، استقبال و میزبانی خوبی انجام شود.

وی افزود: ایام نوروز امسال چندین نقطه از شهر اصفهان به اینترنت رایگان پر سرعت مجهز می‌شود تا مردم و مسافران نوروزی از این امکان و تسهیلات ویژه برخوردار شوند.

وی اظهارکرد: در این روزها که البته روزهای شادمانی است و شادی حق مردم است، دوست داریم لبخند را بر لبان تمام مردم ببینیم، اما باید همه تلاش کنیم تا در کنار این شادی‌ها احترام به حقوق دیگران را رعایت کنیم و سلامتی دیگران، حفاظت از محیط زیست و حضور در کنار خانواده ها را موضوع جدی بدانیم.

شهردار اصفهان با بیان اینکه نباید در این روزها استفاده از حق خودمان را وسیله ضرر به دیگران قرار دهیم، گفت: لازم است همه به حقوق یکدیگر احترام بگذارند تا شاهد آرامش و شادی همگانی طی ایام نوروز در شهر اصفهان باشیم.

نوروزی ادامه داد: تمام تلاش شهرداری اصفهان تحقق قولی است مبنی بر تکمیل خط یک قطار شهری اصفهان تا پایان سال و رسیدن قطار به ایستگاه صفه.

وی از شهروندانی که در برنامه‌های هفته درختکاری و توسعه فضای سبز متوازن و متناسب با اقلیم اصفهان همکاری و مشارکت کردند، تشکر کرد و گفت: در چند روز گذشته بیش از ۸۰ هزار اصله نهال توسط شهرداری برای کاشت به صورت رایگان در بین شهروندان توزیع شد که امیدواریم در آینده‌ای نزدیک از سبزینگی آنها استفاده شود.

شهردار اصفهان پیشاپیش ۲۲ اسفندماه که به نام «روز ایثار و شهادت» نامگذاری شده را گرامی داشت و تصریح کرد: شهرداری در دوران دفاع مقدس تعداد هشت شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرد، از این رو در هفته گذشته برای نخستین بار  کنگره گرامیداشت نام و یاد این شهدا را برگزار کرد که مورد استقبال خانواده این شهیدان گرانقدر قرار گرفت.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز