خبرگزاری کار ایران

برگزاری همایش طرح اعتلای سلامت مادران و کودکان در قزوین

asdasd
کد خبر : ۶۰۲۶۳۸

سرپرست معاونت ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان در همایش طرح اعتلای سلامت مادران و کودکان گفت: بالاترین سرمایه انسان سلامتی و تندرستی است، از این رو باید در جهت ارتقای سطح فرهنگ سلامت و ورود ورزش به سبد خانواده تلاش شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، حسن نایبی در همایش طرح اعتلای سلامت مادران و کودکان برای بیماری غیر واگیر و سرطان که به مناسبت روز مادر صبح امروز -شنبه 19اسفندماه جاری -  در دانشگاه بین المللی برگزار شد، تصریح کرد: هدف ما ارائه خدمت است و دختران و پسران در اولویت هستند، با کمی‌ها و کاستی‌های موجود صرفا می‌توانیم از امکانات هم برخوردار شویم و درمسیر این هدف با یکدیگر همکاری کنیم.

وی در این همایش که مخاطبان آن زنان دستگاههای اجرایی بودند افزود: بچه‌های امروز مادران و پدران فردا هستند، بدون برنامه و مدیریت صحیح حفظ سلامت آنان محقق نخواهد شد، از آن رو که تکنولوژی و فضای جامعه امروز منجر به زندگی خانواده ها در خانه های بدون حیاط و محیط بازی و تحرک کودکان شده است.

حسن نایبی در ادامه خاطر نشان کرد: تندرستی فرزندان و ورزش کودکان منجر به افزایش قدرت فکر آنها خواهد شد، و جلوی هرگونه آلزایمر و بیماری ذهنی را خواهد گرفت.

وی در رابطه با اهمیت سلامت در سطح ملی گفت: ورزش همگانی مورد توجه دولتمردان دنیاست و آنان در تلاش برای ارتقاء سن امید به زندگی هستند، در ایران سن امید به زندگی ۶۰سال است، در حالی که در کشورهای پیشرفته این سن ۸۰سال است و در تلاش برای ارتقای آن به ۱۰۰سال هستند،هرچه قدر فرد پیرتر می شود، تجربه بیشتری دارد و به عنوان سرمایه ملی محسوب می شود، مهمترین سرمایه هرکشوری سرمایه انسانی است، اگر ما بتوانیم این منابع را خوب پرورش دهیم در آینده دنیا از آن ما خواهد شد.

وی در پایان افزود: ما در انجام کار تیمی ضعیف هستیم، باید تلاش کنیم در آینده نه چندان دور این ارتباط بین دستگاههای اجرایی بیشتر شود  و با بضاعتی که داریم برنامه های متعددی را برای جامعه  مخاطبمان که جوانها هستند داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز