خبرگزاری کار ایران

سید ابوالفضل موسوی عنوان کرد:

رضایت مدیران استانی و تشکل‌های کارگری از وزیر کار/ نرخ امید به زندگی در دوره فعالیت ربیعی افزایش یافت

asdasd
کد خبر : ۶۰۲۷۳۹

نماینده مردم یزد و اشکذر به بررسی عملکرد وزیران مربوطه پرداخت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید ابوالفضل موسوی در نشست با مدیران زیرمجموعه وزارتخانه‌های کار، تعاون و رفاه اجتماعی و جهادکشاورزی و تشکل‌های کارگری با اشاره به جمع‌بندی صورت گرفته در این نشست، گفت: باتوجه به آن‌که در آستانه طرح استیضاح سه تن از وزرا در مجلس هستیم، تصمیم گرفتیم با حضور مدیران ادارات و تشکل‌های مربوطه به بررسی عملکرد وزرا بپردازیم تا برآیند نظرات استانی را در مجلس پیگیری کنم.

وی اظهار داشت: عملکرد وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مورد قبول بوده و هم مدیران دولتی و هم تشکل‌های کارگری از وی رضایت دارند. طبق آمار ارائه شده، از یک‌سو نرخ امید به زندگی در دوره فعالیت ربیعی افزایش یافته و از سوی دیگر همواره میزان افزایش حقوق مستمری بگیران از نرخ تورم بیشتر بوده است.

موسوی با اشاره به رضایت تشکل‌های کارگری از عملکرد ربیعی، گفت: کارگران وزیر کار را فردی از خانواده و جنس کارگران می‌بینند که مسائل و مشکلات آنها را می‌فهمد.

نماینده مردم یزد و اشکذر اظهار کرد: باتوجه به سبقه اصلاح طلبی وزیرانی که درآستانه استیضاح قرار دارند، این تحلیل وجود دارد که ممکن است دولت بخواهد برای کم کردن فشارهای اصولگرایان، تعداد وزیران اصلاح طلب خود را کم کند که این موضوع را در نشست روز یکشنبه فراکسیون امید که برای بررسی استیضاح ها برگزار می شود، مطرح خواهم کرد.

این نشست با حضور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، مدیرکل تامین اجتماعی و دبیر خانه کارگر یزد برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز