خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده انتظامی کرمانشاه خبرداد:

کشف بیش از 25 کیلوگرم موادمخدر در کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۶۰۲۹۶۰

جانشین فرمانده انتظامی‌استان‌کرمانشاه گفت: ماموران انتظامی شهرستان کرمانشاه موفق به کشف بیش از 25 کیلو گرم موادمخدر شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ علیرضا مرزبانی ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: درپی وقوع یک فقره تیراندازی در خیابان مسکن ماموران کلانتری 19 طاقبستان جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

این مقام انتظامی گفت: با حضور ماموران در محل و کسب خبر و تحقیقات محلی متهم شناسایی و دستگیری وی در دستور کار قرار گرفت. 

سرهنگ مرزبانی با بیان اینکه متهم پیش از حضور ماموران از محل متواری شده بود، افزود: در بازرسی از منزل متهم مقدار 23 کیلو 58 گرم مواد مخدر از نوع تریاک و 2 کیلو و 873 گرم مواد افزودنی به موادمخدر کشف شد.

وی تاکید کرد: تلاش جهت دستگیر متهم همچنان در دستور کار ماموران کلانتری 19 طاقبستان ادامه دارد. 

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در پایان با اشاره به تداوم طرح‌های پاکسازی نقاط آلوده، مقابله با خرده فروشان مواد مخدر و ارتقاء امنیت اجتماعی، اعلام کرد: از آنجا که این طرح‌ها گامی بسوی سلامت اجتماعی است لذا برخورد با سوداگران مرگ در راستای رسالت ناجا، به صورت جدی توسط انتظامی استان دنبال می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز