خبرگزاری کار ایران

استاندار اردبیل:

سال ۹۷ خدمات دولت در استان سرعت می‌گیرد

asdasd
کد خبر : ۶۰۳۲۲۶

استاندار اردبیل گفت: در راستای اعطای تسهیلات اشتغال فراگیر و طرح های روستایی، دستگاه های اجرایی و بانک‌های عامل باید سرعت خدمات خود را مضاعف کنند.

به گزارش ایلنا، اکبر بهنام جو در آخرین جلسه کارگروه تخصصی اشتغال استان اردبیل در سال۹۶ اظهار داشت: همه مدیران و کارکنانی که در رابطه با تسهیلات اشتغال پایدار و فراگیر دخیل هستند باید در کوتاهترین زمان به بهترین نتیجه برسند و ولی نعمتان خود را به دردسر نیاندازند.

وی با بیان اینکه عملکرد دستگاه‌ها در رابطه با اعطای تسهیلات چندان چنگی به دل نمی‌زند، افزود: بانک‌های عامل و دستگاه‌های متولی باید با شرایط مطلوبی که ایجاد شده با جذب سرمایه‌گذار و متولیان اشتغال، رونق اقتصادی را در استان ایجاد کنند.

رئیس کارگروه تخصصی اشتغال استان اردبیل افزود: در سال ۹۷ پنجره واحد در استانداری اردبیل ایجاد می‌شود، مدیران کل یا نمایندگان تام الاختیار آنها و همچنین نمایندگان بانک های عامل باید به مردم پاسخگو باشند و در کوتاهترین زمان ممکن مشکلات آنها حل شود.

وی با اشاره به اینکه از میزان مصوب و طرح های آماده رقم ناچیزی پرداخت شده افزود: کارشناسان امر بایستی مشکلات و موانع اعطای تسهیلات را شناسایی و نسبت به رفع آن اقدام کنند.

بهنام جو افزود: برای اشتغال فراگیر میزان وام‌ها برای سرمایه گذاران در استان اردبیل ۱۰ درصد است و اگر سرمایه گذاری در استان حضور نیابد مسئول این نارسایی اعضای کارگروه است.

استاندار اردبیل با بیان اینکه به دبیرخانه اشتغال فراگیر در سال جاری۸۵۱میلیارد تومان طرح ارسال شده افزود: از این میزان ۶۲۶ میلیارد تومان مصوب و به بانک ها معرفی شده است.

وی از خرید ۴ دستگاه کمپاین بسیار پیشرفته برای بخش‌کشاورزی خبرداد و افزود: خرید ماشین آلات کشاورزی و حرکت به سمت میکانیزه کردن این بخش رونق تولید و اقتصاد را به همراه خواهد داشت و این امر باعث ایجاد اشتغال غیرمستقیم در بخش کشاورزی می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز