خبرگزاری کار ایران

ساغلام در نشست خبری قبل از دیدار با الجزیره:

فردا با پشتیبانی هواداران اولین پیروزی را بدست خواهیم آورد/ می‌خواهیم به هواداران عیدی بدهیم

asdasd
کد خبر : ۶۰۳۴۵۳

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز ابراز امیدواری کرد تیمش فردا با حمایت و پشتیبانی هواداران نخستین پیروزی را در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا بدست خواهد آورد.

به گزارش ایلنا، در چارچوب هفته چهارم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا فردا تراکتورسازی در اولین بازی خانگی خود به مصاف الجزیره خواهد رفت. در این راستا امروز نشست خبری پیش از بازی سرمربی های دو تیم در محل هتل کایا برگزار شد که در ادامه به چکیده ای از اظهارات سرمربی تراکتورسازی می پردازیم.

ارطغرل ساغلام سرمربی تراکتورسازی تبریز در کنفرانس خبری قبل از بازی با الجزیره اظهارداشت: در سه بازی قبلی بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشتیم. موقعیت های زیادی داشتیم ولی نتوانستیم از موقعیت های خود استفاده کنیم. فقط توانستیم یک امتیاز مقابل الجزیره به دست بیاوریم.

وی خاطر نشان کرد: فردا اولین گل و اولین برد را به دست خواهیم آورد. ما فقط یک بازیکن مصدوم داریم که آن هم رضا شربتی است.تیم حریف سه بازیکن محروم دارد که اصلا برای ما مهم نیست. نکته مهم برای ما حضور هواداران هستند . در دو بازی اخیری که در تبریز بودیم هواداران زیادی از ما استقبال نکردند.فردا منتظر هواداران هستیم.

وی اظهارداشت: از هواداران می‌خواهم فضای خوبی را در ورزشگاه ایجاد کنند. ما هم بازی خوبی خواهیم کرد و در تلاشیم بهترین نتایج را کسب کنیم.

وی افزود: دوست داریم بازی الغرافه که فینال ماست را در مقابل هواداران خود انجام دهیم. از هواداران می‌خواهم فردا در ورزشگاه چهارشنبه سوری متفاوتی داشته باشند.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار الجزیره در رابطه با اینکه ما از هوادار نمی‌ترسیم گفت: زیبایی هر بازی با حضور هواداران است. بازی کردن در مقابل ۷۰ هزار هوادار برای ما و الجزیره زیبا خواهد بود. بازیکنان مطرحی در الجزیره حضور دارند و امیدوارم فردا استادیوم را پر از هواداران ببینیم.

وی اظهار داشت : در بازی های قبلی احسان پهلوان گل های مارا به ثمر رسانده است و موقعیت هارا هم از روی بد شانسی از دست داده است.زمان زیادی نداشتیم و نداریم امیدوارم احسان بتواند فردا بازی خوبی انجام بدهد.

وی در خاتمه گفت: فردا بازی خوب و زیبایی خواهیم داشت و امیدوارم جو خوبی توسط هواداران ایجاد شود. ما هشت بازی انجام دادیم. بجز بازی پیکان، ۷ بازی عالی انجام دادیم. برای فردا هم هشتمین بازی عالی را بازی خواهیم کرد.فردا به هواداران هدیه نوروزی خواهیم دادیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز