خبرگزاری کار ایران

به دلیل ۶ ماه حقوق معوقه صورت گرفت؛

تجمع کارگران مجتمع متالوژی پودر در مقابل استانداری قزوین

asdasd
کد خبر : ۶۰۴۲۲۱

صبح امروز کارگران مجتمع متالوژی پودر در مقابل استانداری قزوین تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، یکی از کارگرانی که در این تجمع حضور دارد، گفت: ما کارگران شرکت متالوژی پودر ایران ۶ ماه حقوق و عیدی را دریافت نکرده‌ایم، ۳ سال است که این مشکل را داریم، حال آمده‌ایم مقابل استانداری تا مسئولان فکری به حال ما بکنند.

یکی از کارگران دیگر این مجتمع در ادامه افزود: مدیریت شرکت نزدیک به ۳ سال است با کلماتی همچون کارگر صبر و نجابت دارد با احساسات ما بازی کرده‌اند، همه کارگران به خاطر زن و بچه هایشان این مشکلات را تحمل کرده‌اند، هیچ کس هم موافق تجمع نیست ولی ما با همه ادارات نامه‌نگاری کرده‌ایم، تمام سلسله مراتب رعایت شده است ، به اداره کار منطقه ، اداره کار استان و استانداری نامه دادیم، دیروز هم نماینده‌مان را فرستاده‌ایم و امروز هم جمع شده‌ایم تا بتوانیم از حق خود دفاع کنیم.

کارگر دیگری نیز تصریح کرد: شرکت متالوژی پودر قبلا دولتی بود و نزدیک به ۱۴ سال است که نیمه دولتی شده است؛ ما در ۳ ماه اخیر کل دریافتی‌مان یک میلیون تومان بوده است، بیمه های‌مان نیز عقب افتاده است.

وی ادامه داد : از طریق شورا و نماینده کارگری شرکت با همه ارگان‌ها نامه نگاری کرده‌ایم، اداره کار به شورای ما گفته است که بیکار شوید و بیمه بیکاری بگیرید، ولی ما می ‌خواهیم که تولید ادامه داشته باشد.
 
کارگر دیگری در پایان افزود: شرکت تولید خوبی دارد و محصولات در انبار نمی ماند، این شرکت یکی از معتبرترین شرکت‌های پودر آهن خاورمیانه است ، اما نمی‌دانیم چرا حقوق ما را نمی‌دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز