خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل خبر داد:

138 نفر مصدوم و یک نفر فوتی در حوادث چهارشنبه سوری اردبیل

asdasd
کد خبر : ۶۰۴۲۲۷

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: 138 نفر مصدوم و یک نفر فوتی حاصل بی احتیاطی چهارشنبه سوری آخر سال اردبیل بود.

به گزارش ایلنا، قدرت اخوان اکبری در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب افزود:  آمار مصدومین حوادث تلخ و ناگوار چهارشنبه‌سوری امسال ۱۳۸ نفر مصدوم و یک نفر فوتی بوده که توسط اورژانس ۱۱۵ و همراه مصدومین، به مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی منتقل شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: طبق آمار ثبت شده در مراکز درمانی استان علیرغم توصیه‌ها و فرهنگ سازی در خصوص خطرات ناشی از مواد محترقه دست ساز متاسفانه در چهارشنبه سوری امسال شاهد ۱۳۸ نفر مصدوم و یک نفر فوتی بودیم. 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با اشاره به  آمار شهرستانهای استان گفت: مصدومین شهرستان‌های اردبیل ۸۰ نفر، مشگین شهر ۱۹ نفر، پارس آباد ۲۴ نفر، بیله سوار ۱ نفر، نمین ۳ نفر، کوثر ۱ نفر و خلخال ۶ نفر بوده که از این تعداد، ۵ نفر توسط همراهان مصدومین و مابقی توسط اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان منتقل شده است.
 
 اخوان اکبری یادآور شد: اکثر مصدومان از ناحیه دست و صورت و تعداد ۹ نفر از ناحیه چشم جراحت داشته و ۲۱ نفر از این مصدومین بستری و مابقی بصورت سرپائی تحت مداوا قرار گرفته و مرخص شدند. 

وی با اشاره به حادثه تلخ خیابان داروپخش اردبیل اشاره کرد و افزود: ۳ نفر از جوانان حادثه دیده در اثر انفجار بمب دست سازمصدوم شده بودند که متاسفانه یکی از آنها به علت جراحت شدید فوت شده و دو نفر دیگر با مصدومیت عمیق و قطع دو دست‌شان در بخش ویژه تحت مراقبت و مداوا هستند.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز