خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار اردبیل:

فضای مجازی فرصتی برای ترویج فرهنگ دینی است

asdasd
کد خبر : ۶۰۵۱۴۰

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل گفت: فضای مجازی فرصتی برای ترویج ارزش‌های دینی بخصوص فرهنگ نماز است.

به‌گزارش ایلنا، بهمن حسین‌زاده در سومین اجلاس استانی نماز در اردبیل گفت: چنانچه فضازی‌مجازی در برخی موارد یک تهدید است به همان اندازه فرصتی برای تبلیغ و ترویج ارزش‌های‌دینی و مسایل اخلاقی است.

وی با بیان اینکه با تولید محتوا و تبلیغ فرهنگ غنی نماز می‌توان فضای معنوی در فضای مجازی ایجاد کرد، افزود: تعدد کثیر مخاطبین و سهولت و سرعت در انتقال پیام از مزایای فعالیت فرهنگی در فضای مجازی است.

حسین زاده ادامه داد: فضای مجازی آنگونه که در انتشار اخبار و فعالیت رسانه ای مورد استفاده قرار می گیرد، باید در ترویج فرهنگ نماز با تولید محتوا و اپلیکیشن ها ونرم افزارهای  موبایل محور مورد بهره برداری قرار گیرد.

معاون استاندار اردبیل افزود: بر اساس تفاهمنامه ستاد اقامه نماز کشور با وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، تسهیلات کم بهره به تهیه وتولید کنندگان محتوا و اپلیکیشن ها پرداخت می شود.

حسین زاده تصریح کرد: موضوع نماز در تفاهمنامه مورد نظر مستثنی نیست و ستاد اقامه نماز استان با شناسایی افراد مستعد و جوانان خلاق در این عرصه، نسبت به تولید محتوا و توسعه فعالیت‌های ترویج فرهنگ نماز در فضای مجازی تلاش کند.

این مسئول بر توجه بیشتر به نمازخانه‌های بین راهی تاکید کرد و گفت: نماز باید با برنامه‌های فرهنگی عجین شده و نمازخانه های دستگاه ها مکانی مناسب برای برگزاری برنامه های فرهنگی است.

عبدی رئیس ستاد اقامه نماز استان نیز از ارسال 50 اثر با موضوع نماز و فضای مجازی از استان اردبیل به دبیرخانه کشوری خبر داد وگفت: 24 دستگاه استان بیش از 90 درصد فعالیت های فرهنگی ترویج اقامه نماز را بر اساس شاخص های اعلامی و تفاهم نامه امضا شده با ستاد اقامه نماز محقق کرده و دستگاه برتر استانی شناخته شدند.

گفتنی است در این جلسه با اهدای تندیس و لوح سپاس از 24 دستگاه برتر در حوزه فعالیت های ترویج نماز در دستگاه ها تجلیل شد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز