خبرگزاری کار ایران

سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری کرج خبر داد ؛

آغاز توزیع سیب و پرتقال با قیمت مصوب در کرج

asdasd
کد خبر : ۶۰۵۱۵۱

سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج، گفت: عرضه سیب و پرتغال با قیمت مصوب در بازار روزهای کرج و جایگاه‌های موقت میوه آغاز شد. 

به گزارش ایلنا، بهروز ورمهمدی با بیان این خبر گفت: در بازار روز شهرداری و جایگاه های موقت توزیع پرتغال با نرخ مصوب هزار و 600 تومان و سیب به قیمت دو هزار و 800 تومان در بازارها و جایگاه های موقت میوه آغاز شد.

سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج افزود: قیمت میوه در روزهای اخیر تثبیت شده و خرید از بازارها بدون هیچ مشکلی انجام می شود.

این مسئول تصریح کرد: با توجه به اینکه یکی از اهداف تشکیل بازارهای روز توسط سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری کرج عرضه سبد کالای خانوار با کیفیت مناسب و قیمتی پایین‌تر نسبت به سطح شهر است، شهروندان می‌توانند سبد کالا، به خصوص میوه  مورد نیاز خود را از بازار‌های روز سازمان با قیمت کم‌تر نسبت به واحد های عرضه کننده در سطح شهر تهیه کنند.

وی بیان کرد: سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری به عنوان متولی بازارهای روز شهرداری به منظور تامین مایحتاج عمومی و سبد کالای خانوار برنامه های ویژه ای را برای ارائه خدمات هر چه بهتر به شهروندان فراهم کرده است.

ورمهمدی با اشاره به اینکه کمبود میوه در ایام عید نداریم، ادامه داد: تمامی اقلام مورد نیاز شهروندان به خصوص میوه در بازارهای روز شهرداری فراهم شده است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج تاکید کرد: توزیع کالاهای موردنیاز مردم در روزهای آخر سال از جمله تخم مرغ، میوه، گوشت قرمز و مرغ در این شهرستان بدون مشکل انجام شده و هیچ کمبودی در این زمینه نداریم.

ورمهمدی یادآور شد: به جهت حسن اجرای فعالیت همه بازارهای روز سازمان علاوه بر حضور مستمر مسئولان مربوطه، بازرسین سیار نیز به صورت محسوس و نامحسوس بر روند رعایت و اجرای برنامه ها نظارت داشته و در صورت وجود یا مشاهده تخلف براساس آیین نامه انضباطی با متخلفان برخورد می‌شود‌.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز