خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس آگاهی البرز خبرداد:

دستگیری باند سرقت مسلحانه در کرج

asdasd
کد خبر : ۶۰۵۱۵۴

رئیس پلیس آگاهی استان البرز، از دستگیری باند سه نفره سرقت مسلحانه در کرج خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ جواد صفایی از دستگیری باند سه نفره سرقت مسلحانه در استان البرز خبر داد و اظهار داشت: این باند شامل دو نفر در محل و یک نفر به‌عنوان حامل اطلاعاتی در شهرستان کرج اقدام به سرقت مسلحانه کرده بود.
 
وی افزود: سارقان اقدام به سرقت یک خودرو پراید در محل ستارخان تهران کرده بودند و بعد از آن اقدام به سرقت مسلحانه کردند.
 
سرهنگ صفایی با بیان اینکه سارقان با برنامه‌ریزی اقدام به شناسایی مسئول مالی شرکت خصوصی یکی از شهرک‌های صنعتی کرده بودند، گفت: سوژه سارقان به‌ طور معمول روزانه ۳۰ تا ۵۰ میلیون تومان پول نقد را از شرکت تا بانک مورد نظر انتقال می‌داد.
 
وی با بیان اینکه سارقان به‌محض خروج مسئول مالی از شرکت وی را مورد تعقیب قرار دادند، خاطرنشان کرد: سوژه به‌محض رسیدن به رو به روی بانک و قبل از اینکه وارد بانک شود با سلاح کمری تهدید و بعد به سمت وی تیراندازی کردند.
 
رئیس پلیس آگاهی استان البرز با بیان اینکه سارقان فرد با سه تیر از ناحیه پا زخمی کردند و بعد متواری شدند، تأکید کرد: با توجه به ابلاغیه فرمانده انتظامی مبنی بر برخورد جدی و سریع با جرم‌های خشن، پیگیری موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.
 
وی با بیان اینکه سارقان قبل از ۲۴ ساعت شناسایی و دستگیر شدند، تصریح کرد: سارقان ابتدا از محل با خودروی سرقتی متواری و بعد از آن توسط خودروی یکی از سارقان اقدام به فرار کردند.
 
وی بیان کرد: کارگاهان پلیس ابتدا با شناسایی خودروی یکی از سارقان، وی را دستگیر و سپس دو نفر دیگر که در محل سرقت حضور داشتند را دستگیر کرد.
 
رئیس پلیس آگاهی استان البرز افزود: در بازرسی از مخفیگاه سارقان سلاح بکار رفته به همراه چهار تیر و سلاح خشن دیگر کشف شد.
 
وی بابیان اینکه سارقان در ابتدا منکر هرگونه سرقتی بودند، اظهار کرد: سارقان در مواجهه با دلایل پلیس لب به اعتراف گشودند و اذعان داشتند که با برنامه‌ریزی؛ مسئول مالی شرکت مربوطه را مورد تعقیب قراردادند و می‌خواستند مبالغ همراه وی را سرقت کنند.
 
سرهنگ صفایی تأکید کرد: پرونده سارقان جهت تحقیقات تکمیلی باز و سارقان در اختیار  پلیس هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز