خبرگزاری کار ایران

در جشن پرسنل شهرداری کرج مطرح شد؛

پرداخت حقوق کارگران، اولویت شهردار کرج/بیمه تکمیلی نیروی خدمات در دستور کار شهرداری

asdasd
کد خبر : ۶۰۵۲۱۶

جشن بزرگ پرسنل شهرداری کرج و تقدیر از کارگران نمونه با حضور شهردار، معاونین شهرداری، اعضای شورای شهر کرج و جمعی از کارگران خدمات شهر و فضای سبز کرج، برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، شهردار کرج عصر امروز در جشن بزرگ "ویژه پرسنل شهرداری کرج" و در تجلیل از کارگران خدمات شهری، گفت: این مراسم یکی از صمیمی ترین برنامه هایی بود که در مدت زمان حضورم در کرج در آن حضور داشتم چراکه معتقدم کارگران سرمایه های بزرگ شهر هستند. 

اصغر نصیری با عنوان اینکه نقش کارگران در جامعه قابل مقایسه با هیچ شغلی نیست، اظهار داشت: نزدیک به 30 سال در شهرداری حضور دارم و همیشه شاهد تلاش فراوان کارگران خدمات شهری و فضای سبز بوده و می دانم زحماتی که کارگران عزیز می کشند قابل جبران نیست.

وی با اشاره به محبوبیت کارگران فضای سبز و خدمات شهری، خاطر نشان کرد:  زحمات کارگران بر هیچکس پوشیده نیست و یقینا ذخیره آخرت شان می شود.

پرداخت حقوق کارگران اولویت شهردار است

معاون خدمات شهری شهرداری کرج، گفت: پرسنل و کارگران خدمات شهری برای پاکیزگی و زیبایی شهر، شبانه روزی در راستای خدمت به شهروندان، تلاش می کنند. 

حسن مدیرروستا با اشاره به خدمات شهرداری در روزهای پایان سال، خاطرنشان کرد: کارگران خدمات شهری کرج در پاکسازی شهر، زحمات فراوانی را برای طرح استقبال از نوروز انجام داده اند.

وی ضمن تقدیر از شهردار کرج، گفت: طی شش ماه اخیر، علاوه بر واریز معوقات کارگران شهرداری، پرداخت به موقع حقوق مجموعه کارگران خدمات شهری و فضای سبز از اولویت های اول شهردار کرج است.

بیمه تکمیلی کارگران در دستور کار شهرداری

مدیر پشتیبانی شهرداری کرج در ادامه این جشن، خبر داد: بیمه تکمیلی کارگران خدمات شهر و فضای سبز در دستور کار شهرداری قرار گرفته است، 

سعید زارع با عنوان اینکه شهردار و اعضای شورای اسلامی دوره پنجم نگاه ویژه ای بر کارگران خدمات شهری و فضای سبز دارند، گفت: اتفاقات بسیار خوبی در شهرداری کرج طی 6 ماه اخیر در خصوص حقوق و مزایای کارگران خدمات شهر و فضای سبز افتاده است.

وی خاطرنشان کرد: حقوق کارگران خدمات شهر و فضای سبز قبل از کارمندان ستادی و دیگر پرسنل، پرداخت می شود.

زحمات خدمات شهری قابل تقدیر است

عضو شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به رسیدن سال نو، گفت: سال نو، نوید بخش کردار نو، پندار نو و تصمیم نو برای آینده است و نوروز یکی از کهن ترین جشن گیتی است که علاوه بر بخشیدن تازگی به زندگی، آغاز شکل گیری تحرک و پویایی و حیات است.

محمدحسین خلیلی اردکانی، ادامه داد: کرج محل تجمع گلچین های همه اقوام ایران است که در این ایام گرد هم می آییم و دست در دست یکدیگر برای آبادانی کشور تلاش می کنیم.

وی با ابراز امیدواری از تحول درونی با شروع سال جدید در تقدیر از مجموعه خدمات شهری خاطر نشان کرد: تلاش پرشور و تلاش کارگران خدمات شهر و فضای سبز در ایجاد شهر زیبا، ستودنی است.

پرداخت افزایش حقوق، مقطعی نباشد

جمعی از کارگران و نیروی خدمات شهری کرج در حاشیه این مراسم با ابراز رضایت از عملکرد شهرداری در نیمه دوم سال جاری، خواهان ادامه دار بودن افزایش حقوق کارگران خدمات شهری و فضای سبز، شدند.

یکی از کارگران حاضر در مراسم، گفت: مزایای کارگران توسط پیمانکار به صورت کامل پرداخت نمی شود لذا لازم است نظارت شهرداری، بیشتر شود. 

وی با انتقاد از مسیرهای طولانی پاکسازی در طی روز، افزود: مسیرها بسیار زیاد است و برخی اوقات وقت کم می‌آوریم تا پاکیزگی محله‌ها کامل شود.

در پایان این مراسم از کارگران نمونه خدمات شهری کرج با اهدا هدایا، تقدیر شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز