خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی استاندارمطرح کرد؛

ضرورت نیاز به شناسایی منابع مالی جدید از سوی شهرداریها

asdasd
کد خبر : ۶۰۵۳۱۱

معاون عمرانی استاندار قزوین گفت :با توجه به محدودیت منابع مالی دولتی شهرداران لازم است با شناسایی منابع جدید مالی و درآمدی برای اجرای پروژه‌های خود برنامه‌ریزی کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی فرخزاد در پیامی به مناسبت روز شهردار روز شهردار را به علی صفری شهردار قزوین تبریک گفت و تصریح کرد: خدمت به مردم از افتخارات هر مسئولی است که خدمت به جامعه اسلامی ، شهروندان و مدیریت شهری از جمله این افتخارات است که نصیب شهرداران خدوم و زحمتکش کشور عزیزمان شده تا ۲۵ اسفند را به یاد سردار سرلشگر فرمانده شهید مهدی باکری را به نام روز شهردار نامگذاری کنند.

فرخزاد در خصوص مسائل مالی شهرداری‌ها خاطر نشان کرد: با توجه به محدودیت منابع مالی دولتی شهرداران لازم است با شناسایی منابع جدید مالی و درآمدی برای اجرای پروژه های خود برنامه ریزی کنند.

معاون عمرانی استاندار با بیان اینکه، شهرداریها محل رجوع همیشگی مردم هستند ، افزود: شهروندان از زمانی که از منزل خارج می شوند تا تردد در شهر و خرید و زندگی روزمره با این نهاد سروکار دارند و توجه به خواسته های آنها ضروری است، باید در مراجعات مردمی به رفتارهای خود توجه کنید تا رضایت مردم جلب شود و اگر قادر به تأمین همه نیازها نیستید با روی خوش با ارباب رجوع برخورد کنید.

 فرخزاد در پایان افزود: تلاش ها و زحمات مستمر شما در راستای توسعه و پیشرفت همه جانبه شهرها را ارج نهاده،این روز را تبریک گفته وامیدواریم شور شیرین خدمت‌تان در رویکرد پروژ‌ه‌های شهری با برداشتن گام‌های اساسی در زمینه توسعه شهر باتدبیر رفیع و تلاش منیع  همراه باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز