خبرگزاری کار ایران

رئیس جمعیت هلال احمر ایران خبرداد:

1300 پایگاه امداد جاده‌اى آماده خدمات رسانی به مسافران/ امیدوارم سال97 ،سالی کم حادثه باشد

asdasd
کد خبر : ۶۰۵۳۴۹

رئیس جمعیت هلال احمر ایران گفت: پایگاه امداد جاده‌اى در کشور در ایام نوروز آماده خدمات رسانی به مسافران نوروز است.

به گزارش ایلنا، علی اصغر پیوندی در مراسم افتتاح طرح‌های نوروزى جمعیت هلال احمر استان مرکزی، در پایگاه امداد جاده‌ای دلیجان برگزارشد از آمادگی نیرو‌های این جمعیت برای ارایه خدمات به مسافران نوروزی و امدادرسانی درجاده‌های کشور با تجهیز هزار و سیصد پایگاه امداد جاده‌اى ثابت و سیار خبرداد.
 وی اضافه کرد: اینکه ارتباط بیرونی جمعیت هلال‌احمر گسترده شود وظیفه سازمانی ما تلقی می‌شود و اگر بنا بر انجام کاری است در سازمان خودمان به تنهایی نخواهیم توانست کار را انجام دهیم و با تعامل مردم، کانون‌های اجتماعی قدرتمند در جامعه و دیگر سازمان‌هاست که کار به درستی انجام می‌شود.
رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: نزدیک شدن به مردم و دیگر نهاد‌ها از اهداف سازمانی ماست تا در نهایت به خوبی بتوانیم مشکلات مردم را بر طرف کنیم و افتخاراتی که در طول سال‌های گذشته کسب کرده‌ایم به واسطه همین امر بوده است.
وی با بیان اینکه در سال نود و شش حوادث زیادی داشتیم، اما تلاش کردیم در کنار مردم باشیم و به آن‌ها کمک کنیم گفت: با توکل بر خدا امیدواریم سال نود و هفت سال بی حادثه یا کم حادثه‌ای برای مردم ایران باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز