خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل آتش‌نشانی کرمان به ایلنا خبرداد:

آتش‌سوزی تانکر ویژه حمل فرآورده‌های نفتی در کرمان

asdasd
کد خبر : ۶۰۵۳۸۵

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان از آتش سوزی یک دستگاه تانکر ویژه حمل سوخت در این شهرستان خبر داد.

علی عسکری در گفت و گو با خبرنگار ایلنا ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: ساعت 22:27 دقیقه شب گذشته طی تماسی با سازمان آتش نشانی کرمان از طعمه حریق شدن یک دستگاه تانکر ویژه حمل فراورده‌های  نفتی باخبرشدیم.
 
وی محل حادثه را خیابان عرفان اعلام کرد و افزود: با توجه به شدت حادثه بلافاصله با توجه به مسکونی بودن محل حادثه 3 خودرو اطفای حریق و پانزده آتش‌نشان  به محل حادثه اعزام شد که آتش‌نشانان در کمترین زمان ممکن  در محل حادثه حضور یافته  و سریعا عملیات اطفاء حریق را شروع کردند. 

 مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان  بیان کرد: حریق که از قسمت کابین شروع شده بود و در حال پیشروی به مخزن سوخت بود توسط آتش نشانان مهار شد و از فاجعه جلوگیری به عمل آمد .

وی گفت: خوشبختانه این حادثه خسارت جانی نداشته است و علت آن در دست بررسی است .

مدیر عامل سازمان آتش نشانی همچنین از وقوع یک مورد تصادف در بلوار امام علی (ع) در ساعت23 شب گذشته خبرداد.

وی گفت: در این حادثه یک دستگاه خودرو پراید واژگون شده بود که به علت نشت بنزین احتمال حریق وجود داشت که سریعا از نزدیک‌ترین ایستگاه آتش نشانی تیم اطفای حریق و پیشگیری به محل حادثه اعزام و با انجام اقدامات لازم از حریق احتمالی جلوگیری به عمل آمد. 

عسکری گفت: خوشبختانه این حادثه خسارت جانی نداشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز