خبرگزاری کار ایران

اکبر بهنام‌جو:

توسعه‌یافتگی شهرها باعث پیشرفت استان اردبیل می‌شود/شهرداری‌ها جای جناح‌بازی و سیاسی‌کاری نیست

asdasd
کد خبر : ۶۰۵۶۲۳

استاندار اردبیل گفت: توسعه و پیشرفت هر یک از شهرها و حوزه شهرداری ها سبب توسعه و پیشرفت کل استان می شود.

به گزارش ایلنا، اکبر بهنام‌جو در همایش شهرداران شهرهای استان اردبیل گفت: شهرداری‌ها جای جناح بازی و سیاسی‌کاری نیست و شهرداران باید با تعامل و ارتباط با مردم، مسوولان و اعضای شورای شهر به فکر توسعه و آبادانی باشند.

وی با اشاره به اینکه شهرداری‌های استان باید با همدیگر ارتباط تنگاتنگی داشته باشند، گفت: ارتباط شهرداری‌ها با همدیگر و استفاده از تجربیات با سابقه‌ها می‌تواند توسعه همگون شهری و معماری‌های نوین را به دنبال داشته باشند.

استاندار اردبیل با تاکید بر اینکه شهرداران باید منابع درآمد پایدار برای خود تعریف کنند، گفت: خلاقیت و نو‌آوری در پدیده شهرسازی و ایجاد بستر برای توسعه شهری ضرورت دارد و شهرداران باید با شرکت در کلاس‌های توجیهی و آموزشی راهکارهای دستیابی به درآمد پایدار را در اولویت کاری خود قرار دهند.

وی نظارت و اشرافیت بر مسایل مالی را در شهرداری‌ها ضروری بر شمرد و افزود: ایجاد فضای سبز، دفع، دفن و تفکیک زباله‌ها در شهرهای استان ضروری است و خدمات‌رسانی شهری در شهرداری‌ها باید در ایام عید بیش از گذشته ملموس باشد‌.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز