خبرگزاری کار ایران

با اعتباری افزون بر ۹۱ میلیارد ریال در سال ۹۷ آغاز می شود؛

اجرای دو پروژه عمرانی در منطقه ویژه اقتصادی لامرد

asdasd
کد خبر : ۶۰۵۷۱۸

عملیات اجرایی دو پروژه عمرانی در منطقه ویژه اقتصادی لامرد با اعتباری افزون بر 91 میلیارد ریال اوایل سال 97 آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از لامرد،به‌ منظور تکمیل زیر ساختهای مورد نیاز برای سرمایه‌گذاری در منطقه ویژه اقتصادی لامرد، عملیات اجرایی دو پروژه مهم  این منطقه در سال 97 آغاز می شود.

روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی لامرد با اعلام این خبر افزود: شرکت سیویل تونل به عنوان پیمانکار مناقصه احداث سیل بند ضلع غربی سایت لامرد انتخاب شده‌است که  عملیات اجرایی این پروژه از ابتدای سال 97  آغاز خواهد شد.

اعتبار اجرای این پروژه 84 میلیارد ریال  و برای صیانت از صنایع در حال احداث در این سایت احداث می شود که جزییات این طرح شامل سیل بند هشت کیلومتری که به ارتفاع 2 متر و عرض تاج 4 متر است.

 در پروژه دوم نیز یک  شرکت صنعتی  به عنوان مجری خرید ، مسئولیت حمل و نصب تجهیزات ایستگاه پایش برخط زیست محیطی سایت  انرژی بر لامرد  را برعهده دارد  که عملیات اجرایی این پروژه نیز با اعتباری  حدود  هفت میلیارد و 800 میلیون ریال در سال آینده آغاز خواهد شد.

منطقه ویژه اقتصادی لامرد در استان فارس به عنوان یکی از مهم ترین  مراکز صنعتی و اقتصادی  در جنوب کشور محسوب می شود که  میزبان  صنایع گوناگون از جمله آلومینیوم، پتروشیمی، سیمان، صنایع پایین دست آلومینیوم است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز