خبرگزاری کار ایران

اسماعیلی‌فرد مطرح کرد؛

عمده مشکلات استان البرز ناشی از حاشیه‌نشینی و وجود زندان‌هاست

asdasd
کد خبر : ۶۰۵۸۱۲

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری البرز با عنوان اینکه بخشی از مشکلات استان ناشی از حاشیه‌نشینی و وجود زندان‌هاست، ابراز امیدواری کرد در رفع دغدغه بانوان، تلاش خواهد کرد.

به گزارش ایلنا، مریم اسماعیلی‌فرد امروز در آیین معارفه خود که با حضور استاندار البرز و جمعی از بانوان شاغل در استانداری برگزار شد، گفت: خوشبختانه در بخش‌های مختلف استانداری بانوان توانمندی حضور دارند و تلاش می شود از ظرفیت آنها در مسیر تحقق آرمان های انقلاب اسلامی بهره مند شویم.

اسماعیلی فرد با بیان اینکه مدت 30 سال، ساکن استان البرز هستم  و آشنایی کافی نسبت به مسائل این استان دارم تصریح کرد: استان البرز مشکلات فراوانی دارد که بخشی ناشی از وضعیت حاشیه نشینی و زندان های موجود در این استان است.

وی افزود: سعی می شود در جریان این انتخاب که مسئولیت آن به بنده واگذار شده؛ در حد مقدور به دغدغه‌های بانوان این سرزمین به خوبی رسیدگی شود.

اسماعیلی فرد گفت: اعتقاد ما این است که اگرحال بانوان خوب باشد، توانمندتر خواهیم بود و حال شهر و سرزمین ما نیز مطلوب و دنیایی بهتر را تجربه خواهیم کرد. تلاش می‌شود تا از پتانسیل‌های فرهنگی و بانوان تحصیل کرده استان که سرآمد هستند برای ارتقا جایگاه استان البرز بهره مند شویم.

وی در پایان حکم انتصاب خود را از دستان استاندارالبرز دریافت و رسما کار خود را آغاز کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز