خبرگزاری کار ایران

با همراهی جمعی از اعضای هیات دولت؛

رئیس‌جمهور وارد کرمانشاه شد/ دیدار با مردم زلزله‌زده و افتتاح راه‌آهن غرب

asdasd
کد خبر : ۶۰۵۸۷۴

دکتر حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان لحظاتی پیش وارد فرودگاه کرمانشاه شد.

به گزارش ایلنا، دکتر حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان لحظاتی پیش، به همراه هیاتی از وزیران و همراهان وارد کرمانشاه شد.

برنامه های رئیس جمهور در این سفر یک روزه افتتاح راه آهن غرب یکی از بزرگترین پروژه های ملی، دیدار با مردم زلزله زده سرپل ذهاب و همچنین حضور در شورای اداری استان کرمانشاه است.

در این سفر زنگنه وزیر نفت، سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان، ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، آخوندی وزیر راه و شهرسازی، آذری جهرمی وزیر ارتباطات، حجت الاسلام شهیدی محلاتی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، رحمانی فضلی وزیر کشور، نوبخت رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی، انصاری معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی و تابش رئیس بنیاد مسکن، رئیس جمهور را همراهی می‌کنند.

روحانی در بدو ورود به فرودگاه کرمانشاه و در جمع خبرنگاران گفت: خوشحالم که آخرین سفر استانی‌ام در سال ۹۶ به استان کرمانشاه است. البته پیش از این در آبان ماه و در روزهای اولیه وقوع زلزله که مردم دچار مشکلات و رنج ناشی از آن بودند به این استان سفر کردم.

رئیس جمهور اظهار داشت: در این سفر از مناطق زلزله زده بازدید می‌کنیم و در جریان این بازدید، رسیدگی به امور مردم، بررسی اقدامات انجام شده و برنامه‌ریزی برای تکمیل آنها و سامان دادن به زندگی مردم مد نظر خواهد بود.

روحانی با بیان اینکه دیدار با مردم قهرمان‌پرور و مرزدار کرمانشاه همواره برای ما مغتنم است، گفت: امروز در شورای اداری استان، برنامه‌هایی که در راستای رشد و توسعه استان قرار است در سال‌های ۹۷، ۹۸ و ۹۹  اجرا شوند، مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

رئیس جمهور با اشاره به افتتاح راه‌آهن کرمانشاه افزود: راه‌آهن کرمانشاه آرزوی دیرینه و طولانی مدت برای مردم این استان بوده که امیدواریم با افتتاح آن، گامی خوب در راستای توسعه و آبادانی استان برداشته شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز