خبرگزاری کار ایران

رئیس‌جمهور خبرداد:

همه منازل روستای میرمیرو تا پایان تابستان تحویل می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۰۵۸۹۸

رئیس جمهور در جمع مردم روستای میرمیرو گفت: همه منازل تخریب شده این روستا تا پایان تابستان سال آینده ساخته و تحویل مردم می‌شود.

به گزارش ایلنا، دکتر روحانی صبح امروز به منظور اطلاع از آخرین وضعیت خدمت رسانی و تسریع رسیدگی به زلزله زدگانزدگان وارد شهرستان قصرشیرین شد.

رئیس جمهور در بازدید از روستای فتاح بگ از توابع قصرشیرین گفت: تمام تلاش ما تکمیل اسکان دائمی روستاها در اسرع وقت است.

وی با بیان اینکه باید مسکن ها مقاوم و آمادگی ها در برابر بلایای طبیعی را افزایش دهیم، افزود: به مسئولان ذیربط برای رفع هر چه سریع‌تر کاستی‌ها و کمبودها در مناطق زلزله زده دستور داده ایم.

رئیس جمهور در شهرستان قصرشیرین از روستاهای فتاح بگ، شیرین آب و طهماسب بازدید کرد.

روحانی: باید کار بازسازی مناطق زلزله زده سرعت بگیرد

دکتر روحانی در بدو ورود به کرمانشاه اظهار داشت: این دومین سفر بنده در سال 96 به استان کرمانشاه است که طی آن از خدمات انجام شده در مناطق زلزله زده و مشکلاتی که مردم این منطقه با آن مواجه هستند، اطلاع پیدا می‌کنیم.

وی افزود: ما آمده ایم تا فعالیت‌هایی که در مناطق زلزله زده باید انجام بگیرد تا مردم هر چه زودتر به خانه‌های خود بازگردند سرعت بیشتری پیدا کند تا انشالله در سال97شاهد سامان دوباره شهرستان‌های زلزله زده کرمانشاه باشیم.

رئیس جمهور گفت: همچنین افتتاح راه آهن کرمانشاه به عنوان آرزوی دیرینه مردم این دیار و شرکت در جلسه شورای اداری برای بررسی وضعیت استان کرمانشاه و قرار گرفتن هر چه بیشتر این استان در مسیر رشد و توسعه از دیگر برنامه های سفر بنده به استان کرمانشاه است.

حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی به همراه تعدادی از وزرا و اعضای کابینه دولت ساعت 9 صبح امروز وارد فرودگاه شهید اشرفی کرمانشاه شدند.

در این سفر زنگنه وزیر نفت، سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان، ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، آخوندی وزیر راه و شهرسازی، آذری جهرمی وزیر ارتباطات، حجت الاسلام شهیدی محلاتی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، رحمانی فضلی وزیر کشور، نوبخت رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی، انصاری معاون رئیس جمهور و رییس سازمان اداری و استخدامی و تابش رئیس بنیاد مسکن، رئیس جمهور را همراهی می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز