خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز خبرداد:

آغاز طرح امداد نوروزی پلیس راهور البرز / همکاری بیش از 2 هزار همیار پلیس در اجرای طرح

asdasd
کد خبر : ۶۰۵۹۰۵

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز از آغاز اجرای طرح ویژه امداد نوروزی دراین استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ شریفی گفت: در اجرای طرح نوروزی بیش از 80 تیم خودرویی، 16 دستگاه موتورسیکلت و بیش از 116 پاس پیاده روزانه در معابر شهری خدمات رسانی می کنند.

وی افزود: در اجرای طرح نوروزی 24 ایستگاه ثابت، 2 دستگاه کانکس و 2 چادر برپا شده که مسافران در صورت نیاز می‌توانند به آن ایستگاه ها مراجعه کنند.

وی گفت: قبل از شروع سال ماموران پلیس راه تسهیل امور داخلی شهرهای استان را برعهده خواهند داشت و بعد از شروع سال در مناطق مختلف ورودی به استان بویژه در جاده ورودی جاده چالوس، بلوار خلج آباد، خط چهار حصار و میدان امیرکبیر مستقر خواهند شد.

شریفی افزود: نیروهای پلیس راهنمایی و رانندگی استان با حداکثر توان در این ایام برای روان سازی ترافیک و تسهیل در عبور و مرور فعالیت می کنند.

وی گفت: هچنین در اجرای طرح نوروزی بیش از 2 هزار همیار پلیس فعال هستند که 126 نفر از آنان برای پیشگیری از تخلف رانندگی با پلیس همکاری دارند.

طرح امداد نوروزی پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز تا 17 فروردین ماه سال آینده ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز